1

Onderwerp: Samen met de bewoners.

Samen met de bewoners van Borgheerd, een ouderinitatief voor mensen met een verst. handicap waar ik werk, heb ik een stapel gemaakt voor onze locatiecoördinator die afgelopen maandag is getrouwd.
De bewoners hadden allemaal een tekening gemaakt en die heb ik rondom in de lijstjes (met een foodprintje) opgeplakt.
Daarna heb ik samen met nog 2 bewoners de stippen gemaakt en opgeplakt.
Hij is gevuld met....................piepschuim!! Hmmmmmmm :9
Het moest een houdbare taart worden..:)
Ik moet toegeven dat ik het decoreren van een echte taart een stuk makkelijker vind dan het decoreren van een dummie!

Bedankt voor het kijken!

https://lh4.googleusercontent.com/_yU-tq3wdip4/TYtah-KVlUI/AAAAAAAAAKg/jf8OoVo59W8/s512/taart%20ester%20001.jpg

2

Re: Samen met de bewoners.

Wat heb je dat leuk gedaan ! Mooie taart hoor, en lief zo die tekeningen in de lijstjes !

Groetjes, Conny

3

Ik vind hem super! was vast ook heel leuk om te doen samen met de bewoners... en mooi op de foto gezet zeg, daar zou ik wel wat meer over willen weten! Misschien kan ik je tijdens de freubelmiddag een beetje uithoren... :D

4

ow wat een leuk idee en super uitegvoerd! :thumb:

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

5

ik moet je eerlijk bekennne ik vind je taart super leuk echt gaaf gemaakt maar voor een dummy had ik gewoon papier in de lijstjes gedaan vind de sheets toch al zo duur :s maar nogmaals hele leuke taart hadden de mensen vast veel plezier in om te maken zo een gezamelijk project

6

Erg leuk gedaan, op een manier waarop iedereen een bijdrage heeft geleverd!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

7

Erg mooi gemaakt.

8

Wat geweldig. SUPER!!!!!!

9

Wat een geweldige taart. Superleuk met de tekeningen, dat maakt het heel persoonlijk. Een taart om trots op te zijn.

groetjes karin

10

hele leuke taart!! leuk om er iets van de bewoners bij te doen. daar zullen ze vast ook erg trots op zijn... en met recht!

11

Ziet er leuk uit :thumb:

12

Wat een superleuk project en geweldig uitgevoerd! :Y

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

13

Bedankt alemaal voor de leuke reacties! Ik heb de bewoners ook wat berichtjes laten zien, vonden ze leuk om te horen wat anderen van hun taart vonden:)

@ riet:

rietdhg schreef:

ik moet je eerlijk bekennne ik vind je taart super leuk echt gaaf gemaakt maar voor een dummy had ik gewoon papier in de lijstjes gedaan vind de sheets toch al zo duur :s maar nogmaals hele leuke taart hadden de mensen vast veel plezier in om te maken zo een gezamelijk project

Heej Riet,

Ik had er ook aan gedacht hoor om het met papier te doen... maar had het idee dat het dan ntch niet even minder mooi zou worden. Tis toch een andere structuur en aangezien verder alles eetbaar is vind ik het zonde om die tekeningen dan van papier te doen;)

En er was geen prijs afgesproken,... dus dat maakte danook niet zoveel uit;)

14

Zo, die is goed gelukt! Ik vind hem echt supermooi  :thumb:

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

15

Erg leuk resultaat zeg!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

16

:thumb: ik vind hem leuk!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

17

Wow... ik reageer bijna niet meer (sorry), maar deze vind ik zoo gaaf en wat een mooi verhaal. Super!

Elke dag is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!

18

Bijzonder en leuk!

19

Wat is tie leuk geworden!  :thumb:

ik vind hem super

Groetjes Martine www.tinustaart.com