1 Laatst bewerkt door Marieke97 (24-03-2011 22:26)

Onderwerp: Bolle buik!

Mijn eerste zwangere buik, eindelijk mocht ik er ook 1 maken :D

Ik krijg alleen de foto niet goed bewerkt, zou de achtergrond graag weg foto-shoppen maar t lukt me niet. Weet iemand een goed fotoprogramma om dit te doen?

Wat vinden jullie ervan? Tips welkom!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XHIN6LUE.jpg

En nog eentje voor een paar meiden die het weekend weg gaan, ze weten het nog niet maar ze krijgen een lekker taartje mee!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FEYMWB6A.jpg

Bedankt voor het kijken!

2

Re: Bolle buik!

:thumb: hij is echt heel leuk!!

Mooi hoor!

4

heb je de buik in 1 keer bekleed of in 2 delen hele leuke buik mag er een voor morgen maken maar zit in dubio hoe te bekleden??

5

Leuke taarten!!

Voor retoucheren gebruik ik altijd fotoshop  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

6 Laatst bewerkt door kaatje1 (25-03-2011 10:06)

Mooi, vooral de buiktaart vind ik goed gelukt.
Ik bewerk altijd met fotoshop of paint shop pro

groetjes karin

7

marietje-18 schreef:

heb je de buik in 1 keer bekleed of in 2 delen hele leuke buik mag er een voor morgen maken maar zit in dubio hoe te bekleden??

Dankjullie voor de reacties, ik ga zoeken naar zo'n fotoprogramma.
Krijg de foto's niet mooi genoeg met mijn camera, zodoende wil ik ze graag bewerken.

Ik heb eerst de borsten bekleed met huidskleur fondant, de buik er tegenaan gelegd en daarna een lap marsepein over de borsten en de buik. Dus borsten en buik in 1 keer. ;)

8

dank je ga het ook maar zo proberen

9

Vind de buik echt super leuk!

Denk alleen niet dat je deze taart echt mooi uitgesneden gaat krijgen in photoshop door de belichting.
Misschien kan je eens proberen een foto te maken op een tafeltje oid voor het raam. Dan hoef je je flitser niet te gebruiken en is die weerkaatsing alvast weg.

10

Erg leuk allebei!

11

Ik zet mn taart met plankje op een stuk cadeaupapier. Heb je ook een wat netter achtergrond.

Taartje is erg mooi!