Re: Bronze
Prachtig!!!! Super om jou binnenkort live bezig te zien in Deventer!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Prachtig!!!! Super om jou binnenkort live bezig te zien in Deventer!
Die is wel 'onfatsoenlijk' mooi zeg. Prachtige kleurencombinatie ook.
Benijdenswaardig!
Jemig de pemig wat een ontzettend mooie taart.
Echt superchic
.
Supermooi! Wat een mooie combinatie!
Héééél mooi
Enne, rietjes erin? 
jeetje wat een mooie taart,in 1 woord prachtig
Ik ben blij, dat je je bedacht hebt. Wat een prachtige taart!!!
Geweldig mooie kleur, dat Bronze.
Schitterend!!!! Enne ... nooit meer in je hoofd halen om dit soort werk niet te showen hoor!!!!!
Schitterende taart. Erg mooi effect met dat brons en de bloemen zijn ook super!
Waarom post je hier niet gewoon al je taarten?
Daar ben ik erg blij mee, want ik ben een non-hyver 
Het is een plaatje!!
Schitterende taart. Erg mooi effect met dat brons en de bloemen zijn ook super!
Waarom post je hier niet gewoon al je taarten?
Nou om heel eerlijk te zijn, ik was er zelf nogal onzeker over en dacht dat het niet zoveel toe zou voegen om 'm hier te laten zien. Had op Hyves ook niet zoveel reacties verwacht 
onzeker? waarom? hij is toch heel erg mooi!!! en taarten voegen altijd wat toe hoor, er zijn altijd wel mensen die er inspiratie uit kunnen halen, er komen dagelijks nog nieuwe mensen bij en iets wat door sommigen misschien niet als vernieuwend wordt gezien is dat voor anderen zeker weer wel
en bovendien, het is een plaatje , alles klopt er aaan en het is supernetjes netjes uitgevoerd, een genot om naar te kijken, dus laat ons lekker 
Héééél mooi
Enne, rietjes erin?
Gestapeld met rietjes hoor (5 stuks in elke laag) en zo ook vervoerd, geen probleem!
En Kwebbeltje, dat onzekere is omdat ik meer finesse in mijn taarten wil en niet zeker weet of ik dat bereik want dat is moeilijk als je eerst tot over je oren in de kindertaarten hebt gezeten! 
Prachtig!!! 
prachtige taart en mooie tekeningen! Schitterende kleurencombi zo, poepiechique die zou ik ook wel willen krijgen...
Ik vind hem ook heel erg mooi!
Ik begin nu ook een beetje een andere kant op te gaan met mn taarten. heb die kindertaarten nu wel een beetje gehad. Dus ik begrijp precies wat je bedoeld!
Prachtige taart!
Wat is deze geweldig mooi zeg!
Bedankt voor het delen!
Begrijp ik dat nou goed, heb je die tekeningen ook gemaakt? Ik wist al dat je heel erg creatief was maar zo?!! Wauww meid wat een talent !!
Dankjewel!!
Ja vroeger mocht ik graag tekenen en kleuren
vooral met potlood maar dat heb ik denk ik in geen 5 jaar meer gedaan
Maar maakte ook wel andere dingen hoor: http://naera.deviantart.com/gallery/23661366
allemachtig, jij bent echt een creabea
Ik vind het een prachtige taart. Ben ook heel erg benieuwd wat je in Deventer gaat maken, ik ben er de hele dag dus ik ga je lekker in de gaten houden

Schitterend!!! Echt heel gaaf!