1

Onderwerp: nieuwe opdracht

Hallo allemaal,

Voor een bestelling moet ik een boltaart maken met een grote bloem erop! Iemand enig idee waar ik een grote bloem vandaan haal?

Gr. Amber

tips zijn welkom!

2

Re: nieuwe opdracht

ik heb je effe gemeld, je staat in de show-rubriek.

:think: wat dacht je van zelf maken

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Ligt eraan wat voor bloem je wilt. In de hebshop staan mooie grote marsepeinen rozen. Meld je jezelf even? Je staat in de verkeerde rubriek, deze is om taarten te showen ;)

Trotse mama van Iris en Milan, en wonder nr 3 onderweg <3

4

ik verhuis je even naar de rubriek: Decoreren. ;)

5

Waar je een grote bloem vandaan haalt?!!! Gewoon maken, want jatten mag niet en kopen is ook zo gewoon  :+

Met zoete groet! Akire

6

Waar je een grote bloem vandaan haalt?!!! Gewoon maken, want jatten mag niet en kopen is ook zo gewoon  :+

Met zoete groet! Akire

7

Ik zoek echt een grote margriet achtige bloem waarvan ik de blaadjes iets omhoog kan zetten

8

Van PME is er een grote plunger cutter te koop, de sunflower/daisy/gerbera van 10,5cm, daar kun je dus wel een grote bloem mee maken, of is dit nog te klein?

9

Idd, het zou handig zijn als je aangeeft hoe groot je de bloem wilt hebben. ;)

Ik zou ook voor de plunge cutter gaan. Die is lekker groot, en kan je als verschillende soorten bloemen maken. Ik adviseer je wel twee lagen te doen, zodat je een mooie bloem krijgt. Maak je hem geel met een bruin hart, dan is het een zonnebloem, maak je hem rood met een geel hart, dan is het een gerbera.
En is 1 te klein, dan kan je er ook meerdere naast elkaar zetten.

Of je kan in de webshop ook een grote sillicone mal van een roos bestellen ?

Je eigen taart is goud waard :-)

10 Laatst bewerkt door petrawb (25-03-2011 01:16)

als je geen uitsteker zoekt, is de bloem boven op de 3e taart ook erg mooi! en zelf gemaakt... dus past altijd ;)

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=141830