1

Onderwerp: [Feedback] Eindelijk gebakfestijn is online

Na heel wat uurtjes werk is mijn site online...
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Tips zijn van harte welkom!

www.gebakfestijn.nl

Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

2

Re: [Feedback] Eindelijk gebakfestijn is online

Leuke site!!!
Ik mis alleen wat kleur, taart doet me denken aan gezellige vrolijke kleurtjes en dit is vrij neutraal.
En ik ben niet zo'n fan van de foto's met die 'vage' randjes...

Voor de rest ziet het er wel mooi en strak uit, mooi lettertype ook!

.. Want taart kan altijd!!

3 Laatst bewerkt door Dot (24-03-2011 21:18)

Leuke site en de kleuren zijn ook mooi en rustig, maar ben je ingeschreven bij de KVK dat je je prijzen zo op de site hebt staan?
Komen er nog wat foto's bij?

ps, bavarois is met 2x een a

Groetjes, Dorothea.

4

Dot schreef:

Leuke site en de kleuren zijn ook mooi en rustig, maar ben je ingeschreven bij de KVK dat je je prijzen zo op de site hebt staan?
Komen er nog wat foto's bij?

ps, bavarois is met 2x een a

Bedankt voor je snelle reactie  :)
Ik ben niet ingeschreven bij KVK maar ik heb me laten vertellen dat er wel prijzen op mogen staan mits je alles wat je verdient weer uitgeeft aan je hobby (taarten dus).

Elke keer als ik een taartje maak komen er foto's bij maar dit zijn er nog niet zoveel geweest helaas, hoop met de website wat meer 'klanten' te krijgen.

Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

5 Laatst bewerkt door Mirie (24-03-2011 21:47)

Ik vind je site er verzorgd uit zien. Zelf vind ik je prijzen aan de hoge kant. Maar dit is weer een andere discussie. Leuke naam heb je gekozen.

ik vind de site erg mooi. Persoonlijk vind ik ook de prijzen aan de hoge kant. Zelf ben ik een stuk goedkoper.

Dat is inderdaad een andere discussie. Weet niet of je daar ook feedback op wil?

ik vind het lettertype ook erg leuk trouwens.

Groetjes Susanne

Smakelijk groetjes van Suus
http://suus-bakt-taart.blogspot.com/

7

hey, leuke overzichtelijke site :thumb:
ik persoonlijk vind 'oud hout' (wat ik associeer met niet hygienisch) niet echt een fijne achtergrond als ik over taart (eten) lees.

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

8

Leuke site.
Ik mis ook wat kleur, hoewel ik van neutrale kleuren houd, is dit (naar mijn mening) wel heel neutraal, vooral met zo'n leuke, feestelijke naar als "gebakfestijn".
Ik vind het hout erachter wel leuk.

groetjes karin

9

ik zou zelf inderdaad ook niet voor hout kiezen,dit vind ik niet zo,n combi met gebak
en zou ook wat meer kleur vrolijker vinden,maar de site zelf is keurig ,overzichtelijk gemaakt

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

10

leuke site, moet wel ook aansluiten bij de prijs opmerkingen..
maar goed, dat is je eigen keuze.

En volgens mij is het zo (kvk mij verteld) dat als je prijzen noemt, je echt commercieel bezig bent,, en dus wel moet inschrijven bij KVK.

Groetjes Jeannette

11

ik denk dat een andere achtergrond al wonderen doet, je hebt nu een plaatje waarvan ik denk mwa, en dan ook nog naast elkaar op een manier dat de zwarte lijn in het plaatje verschuift, ziet er zo raar uit.

Ik sluit me aan bij de prijzenkwestie, als dit de prijzen zijn voor een normale "simpele" taart wil ik persoonlijk de prijs niet weten voor een uitgebreidere taart. Maar dat ik persoonlijk denk ik.

Het 'logo' is wel leuk :)