Onderwerp: Baby taartje nu met de goede strikjes
Nog een keer het babytaartje gemaakt alleen nu in het blauw en met de goede strikjes.
Deze passen beter.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Baby taartje nu met de goede strikjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nog een keer het babytaartje gemaakt alleen nu in het blauw en met de goede strikjes.
Deze passen beter.

Oh wauw!
Die vind ik wel heel erg mooi!
Groetjes Knollie
WOW, prachtig. Welke strikjes zijn dat? Ze zijn wel ERG mooi.
Prachtig resultaat!
wat een lieverdje zeg!! leuk idee de strikjes echt heel schattig
Ontzettend leuk! En mooi strak ook 
Dat zijn supermooie strikjes! Welke mold is dat?
Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar 
Mooiii
nou zeg inderdaad heel mooi en die strikjes zo lieffffffff.
welke zijn dat 
schattige taart, maaaaaar welke molds heb je gebruikt???????????????????????????graag antwoord
prachtige strikjes zeg!
Goedemorgen allemaal.
Ten eerste hartelijk dank voor jullie leuke berichtjes en voor degene die om de mold hebben gevraagd:
First Impressions Bow set 6 - 2 strikjes in een mal - afmeting ca. 30 x 35 x 12mm
Ik heb hem gekocht bij ellenscreativecakes.
Ik heb deze taart wel nagemaakt van alexandra's droomtaartjes dus het is niet mijn eigen idee.
Nog een keer het babytaartje nagemaakt alleen nu in het blauw en met de goede strikjes.
Deze passen beter.
Je moet even het www eruit halen, je mag geen 'klikbare' link anders dan naar DLTS neerzetten.... 
Oh sorry dat wist ik niet het spijt me ik zal het meteen even regelen.
Hartelijk dank voor de waarschuwing.
super lieve taart!!
en het "dekentje"waar de baby op ligt hoe heb je dat gemaakt?? zie die vaker voorbij komen en is erg schattig!!
Super mooi taartje !
Groetjes
Het dekentje kun je kopen op deze site bij de uitstekers patchwork.
Als je onderstaande kopieert en intikt bij zoeken dan kom je meteen bij het dekentje terecht.
Patchwork Cutter Patchwork Squares [PWSQUARE]
bedankt voor je antwoord over de strikjes.
Lief hoor!
ahhh die is echt lief!!
Ik vind hem super schattig. Mag ik vragen welke kleur je hebt gebruikt voor de haartjes?
Hallo: graag gedaan voor de strikjes en voor de haartjes heb ik het potje rainbow dust chocolate gebruikt om een beetje mee te dusten.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Baby taartje nu met de goede strikjes