1

Onderwerp: Hoelang eieren in water?

Goedemorgen Allemaal,

Ik moet voor zaterdag een taart bakken, maar bij gebrek aan bisquitmix heb ik het recept gevonden zonder de mix. Mijn vraag is nu, hoelang de eieren in het warme/ hete water moeten? want dat staat er als je met een keukenmachine mixt.
Alvast dank jullie wel.

Fijne dag,
Gr Mirella.

2

Re: Hoelang eieren in water?

Minuut of 10

3

Oke, dank je wel voor je snelle reactie.

Gr Mirella

4

grinnik gooi er geen water wat net van de kook is erop....  :nooo
krijg je half gekookte prut brrrrr  :rolleyes:
had ik dus met mijn suffe hoofd na een kopje thee gezet te hebben bedacht

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

5

De ingrediënten moeten op kamertemperatuur zijn, dus als je ze gewoon ruim op tijd uit de koelkast haalt, dan hoeven ze niet met warm water op temperatuur gebracht te worden.

Bij mij staan ze eigenlijk nooit in de koelkast - maar ze hebben dan ook een hoge omzetsnelheid en in de studio is het de meeste tijd koeler dan in een keuken.

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

6 Laatst bewerkt door inge h (24-03-2011 17:27)

grinnik deze hobby bakster heeft eitjes(max6) in de koelkast die soms toch echt naar de prullenbak kunnen ;)

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

7

Hier liggen ze ook in de koelkast, maar ik zet ze in warm water op het moment dat ik begin met bakken. Dus eerst de eieren in warm water, alle ingrediënte klaarzetten en afwegen enzo, in die tijd zijn mijn eieren net op kamertemperatuur (naja eigenlijk wel wat warmer zelfs dan dat).

8

Ik heb ze niet in de koelkast en zet ze wel in heet water. Dan zijn ze lauw als ik ze gebruik.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

9

ik heb ze niet in de koelkast en voeg (bij de mix) warm water toe

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl