1 Laatst bewerkt door Carien (11-01-2012 22:25)

Onderwerp: pak die bal!

Maak er maar een vrolijke voetbaltaart van... Maarja, de plaatselijke helden spelen in het zwart-wit en dat met groen, mwaah, niet vrolijk :nooo  Bedacht me ineens dat hij keeper is, dus "wat voor tenue heeft hij en wat voor handschoenen?". Paars shirt, grijze broek en oranje handschoenen.
Kijk en dan wordt het alweer wat vrolijker :Y

Fondant, gevuld met aardbei/frambozenmousse en frambozenjam met een laagje harde chocola.

https://lh5.googleusercontent.com/-KPRo3k2GgU8/Tw3ylfReTdI/AAAAAAAAS6M/1lshu_3JbOk/s800/P1220424%252520%252528Kopie%252529-1.JPG

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NA4FYQJQ-D.jpg

Voor het eerst sinds een tijd weer fondant en bah, wat een ramp :s . Ik lees hier wel eens van scheurend fondant , kon me er nooit iets bij voorstellen, maar nu wel :x De eerste bekleding kon de vuilnisbak in, scheurde zo van de taart af :s  :grr: , heel raar. Eerst maar gaan eten koken en daarna ging het gelukkig beter. Ook geen verdoezelrandje nodig, dus dat is wel weer :)

oja, sorry van de kreukels op de achtergrond :o De kinderen hadden mijn normale achtergrond (een rol inpakpapier) 'gebruikt' als zwaard :s ; daar zitten nu dus nog veeeel meer kreukels in :grr:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

2

Re: pak die bal!

Ik vind het een hele leuke taart geworden hoor!

3

Leuke taart en inderdaad goed strak :thumb:

groetjes karin

4

Leuke taart geworden. Mooi gepuzzeld. Al zou ik zelf een vakje op de bal zwart maken, nu leek het op eerste oogopslag een volleybal.

Groetjes Syl,
Piece of Pie!

5

Sylliek schreef:

Leuke taart geworden. Mooi gepuzzeld. Al zou ik zelf een vakje op de bal zwart maken, nu leek het op eerste oogopslag een volleybal.

Klopt wel van veraf inderdaad. Van dichtbij zie je dat er 2 stukjes zwart op de bal zitten, die grenzen aan het zwart van de handschoen (bij de linkerduim en de rechtervingers). Heb er nog wel over getwijfeld welk vlak ik zwart zou maken, maar het hele middelste vlak zwart was ook zoveel, dan was er weinig wit te zien geweest, dus tsja.

Dank voor jullie reacties :thumb:

6

Hij is hartstikke leuk! daar zal kevin wel blij mee zijn! :thumb:

7

Leuke taart :Y

8

Ik vind m leuk zo met die handschoenen  :thumb: 
Mag ik m opslaan? Ik heb een keepertje in mn vriendenkring en dit vind ie vast leuk (hij is pas jarig geweest, dus duurt nog even  :lol: )

9

Tuurlijk, voel me vereerd, wordt er eens een taart van mij opgeslagen :o  :)

Kreeg nog een sms; Kevins eerste reactie was 'hé, dat zijn mijn handschoenen!', dus da's wel erg leuk :Y

10

wat leuk met die handschoenen! mijn man geeft keeperstraining, dus misschien maak ik hem ook nog eens....ik sla hem ook even op, oke? :)