Onderwerp: Witte vlinders met verdriet en liefde
Afgelopen zondag is een hele goede vriendin van mij overleden aan de gevolgen van baarmoederhalskanker. Zie de babbel (http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=142154).
Ik kreeg 's ochtends een telefoontje van haar man en 's middags had ik een optreden met mijn koor.
Een paar koorleden wisten wat er speelde en iedereen reageerde zo ontzettend lief. Ik voelde me echt gesteund en getroost.
Ik heb deze koekjes vanavond uitgedeeld op de repetitie om iedereen te bedanken voor hun steun en liefde. En het bakken/decoreren werkte tevens als afleiding.
De witte vlinder staat symbool voor mijn vriendin. Dit zijn mijn derde koekjes en de vlinder bleek geen gemakkelijke vorm 
Bovendien had ik nu niet zo'n vaste hand...

En verpakt. Aangezien we in het gemeenschapshuis niets mee mogen brengen om te trakteren, heb ik ze als kadootjes verpakt. Kan iedereen zelf bepalen of 'ie m meteen bij de koffie nuttigt of mee naar huis neemt

En deze heb ik gemaakt van de restjes icing.
Ik had al een paar beertjes gebakken, maar durfde niet met decoreren te beginnen. Maar toen ik eenmaal begon met spuiten, kwamen de lijntjes vanzelf.

Groetjes, Wendy
sterkte..
Heel veel sterkte!