1 Laatst bewerkt door Dot1984 (22-03-2011 12:38)

Onderwerp: "New in Town"

Hai,

Hoogste tijd om mezelf even aan jullie voor te stellen.

Mijn naam is Diana, ben 26 jaar en ga over enkele maandjes trouwen. Natuurlijk hoort daar een fantastische taart bij! Bij ons in het dorp heb ik een dame gevonden die geweldige taarten bakt en decoreert en na ons gesprek & het zien van al haar creaties is het bij mij gaan kriebelen.

Inmiddels heb ik mijn eerste 3 taartjes gebakken en bekleed en heb ik ook mijn eerste cakepops gemaakt! Wat een geweldige hobby heb ik er in eens bij zeg!! Heb zelfs al mijn eerste (onofficiele) opdracht voor een verjaardagstaart binnen ;) welliswaar is tie voor mijn vader... maar toch een opdracht is een opdracht!  ;)

Nu vooral veel op internet kijken en lezen voor tips & trucs en me vergapen aan alle meesterwerken die door jullie gemaakt worden! Echt fantastisch!

Fijne dag toegewenst!
Groetjes Diana

2

Re: "New in Town"

Hi Diana,

Wat leuk dat jij er ook bij bent! Welkom hier.

Veel plezier met het bakken en decoreren!

Enneh,.... gefeliciteerd met je 1e opdracht  ;)

Doei.

Met zoete groet! Akire

3

Hoi Akire, bedankt voor je warme welkom hier op het forum!  :)  vandaag heerlijk bezig geweest met cupcake pops, ze zijn aardig gelukt, al zeg ik het zelf ;) heb ze meteen geplaatst op het forum! Zo leuk en handig voor tips. Fijne avond! Groetjes Diana

4

Welkom, leuk dat jullie bijna gaan trouwen. En dan nog tijd voor een nieuwe hobby ;)
Gefeliciteerd met je eerste opdracht helemaal goed zo snel al.

Veel bakplezier en ben benieuwd naar je creaties

5

Oli-Anne, Dank je wel voor je welkomsberichtje! Ja, helemaal leuk onze aanstaande bruiloft! Toen ik voor mn trouwen naar een beurs ging liep ik tegen het boek Cakepops aan... daarin stond een bruidspaartje afgebeeld. Dus nu het boek gekocht en druk aan het oefenen om wellicht de bruidspaarlollies als bedankje te kunnen maken  :)  Heb mn cupcakepops gepost en mn eerste puzzeltaart... grijp alles aan om lekker te oefenen.
fijne dag toegewenst!

Greotjes Diana

6

wow leuk zeg, welkom op deze gezellige taarten babbel dames form haha.

En goed bezig zeg! ben je van plan ook je eigen bruidtaart te gaan maken?

Cakepops ga ik dit weekend maken, en mijn topsy torfy. Nu druk bezig met de workshops (12 man vanavond!)

Groetjes Bianka

December staat voor de deur! kijk eens op: www.wierenga-bakcreaties.nl

7

Hoi Bianka,
Onze bruidstaart wordt door iemand gemaakt bij ons uit het dorp. Ik heb bij lange na nog niet genoeg geoefend om de verschillende technieken te beheersen. Maar ik wil wel onze bedankjes gaan maken. In het boek cakepops staat een bruidspaartje die ik wel super leuk vind als bedankje! Dus ik ben voorlopig lekker druk met oefenen en uitproberen :)
Veel plezier met het maken van je cakepops en je topsy turvy! Fijne avond toegewenst! Groetjes Diana