1

Onderwerp: Naam van ool

Ja ik wee raar begin, maar die ussen de r en y doe he nie op mijn oesenbord.
Ik hoop da jullie kunnen lezen wa ik bedoel. :think:

Zo'n ding waar je mee aan de zijkan van je aar lijnjes kun maken. Voor Icing besaa hij, maar ook voor fondan of marsepein?

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

2

Re: Naam van ool

suger craft gun

N-Joy Cakes

3

Even flink op de rug van het toetsenbord tikken... boven de prullenbak. Mogelijk zit er alleen een kruimeltje ofzo vast onder de T  ;)

Met zoete groet! Akire

4

Wa een enorm lollig mailje is di zeg, sorry misschien flauw maar ik kon he nie laen even e reageren. Bes lasig ypen zonder die ussen de r en y  :lol:

Ik denk rouwens ook da je sugar craf gun bedoel

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

5

Ha heerlijk, nog iemand die heel erg melig is [jammer een zin zonder "*"] :s

Yep, denk da NiQ de spijker op z'n kopje heef getik... he moe wel de Sugar Craf Gun zijn  :lol:  :lol:

Met zoete groet! Akire

6

Nee die heb ik, ik bedoel ech afdrukken van lijnjes, b.v bij een boek alsof he bladzijden zijn.
En nee een kruimels, was he maar waar, di is de vierde die he nie doe.
Of hij blijf hangen, dan krijg ik dus een miljoen keer dezelfde en doe de compuer verder niks.

Ja he saa wel lollig moe er zelf ook om lachen, maar wa serieuzere mail kan dus nie nu.

7

Bedoel je dan misschien de PME Modelling tools, Design Wheeler 3 heads? Om bijvoorbeeld een kusseneffect aan de zijkant te maken?

Say YES with joy. Say NO without fear.

8

http://94.100.127.147/1265550001-1265600000/1265582001-1265582100/1265582066_5_lFZw.jpeg

deze  bedoel ik, maar die is voor icing.

9

Soesie schreef:

http://94.100.127.147/1265550001-1265600000/1265582001-1265582100/1265582066_5_lFZw.jpeg

deze  bedoel ik, maar die is voor icing.

He hang er misschien vanaf wat je precies wil doen maar zou je deze van de foo nie gewoon kunnen gebruiken??
En anders idd deze:
Wilton Cutter/Embosser, sorry ik kan het plaatje er niet bij krijgen.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

10

Bij mijn boeken gebruik ik gewoon een lineaal die ik langs de zijkant haal O-)
Zo kan je dus ook lijntjes maken.

Wel goed je lineaal schoonmaken van te voren. De eerste keer kon ik het fondant opnieuw doen terwijl ik dacht dat de lineaal wel schoon was. Daarna heb ik hem met alcohol schoongemaakt.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

11

Er bestaat een diamond embosser ( voor schuin lijnenpatroon) en een lijntjeroller, bedoel je dat misschien?

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

12

Ik weet , ja hij doe het weer ff, niet wat ik bedoel. Ja wel wat ik bedoel, maar niet hoe het heet.
Bestaat het wel zo'n ding als hierboven maar dan voor marsepein? Ik wil graag lijntjes aan de zijkant van de taart hebben, liefst zo dat ik met 1 ding de hele zijkant in een keer kan doen.

13

Start- bureauaccessoires - toegankelijkheid - schermtoetsenbord ;)

14

kaatjetaatje schreef:

Start- bureauaccessoires - toegankelijkheid - schermtoetsenbord ;)

Dank je, maar hij doet het weer. De dingen waar de letters opstaan, die schildjes zeg maar gaan allemaal los zitten en op een gegeven momen gaan ze eraf. Dat gaat wel, maar ja soms doen ze het niet soms stoppen ze niet, krijg ik 3 miljoen keer dezelfde letter achter elkaar. Maar nu doet de t het weer, de alt, control esc en pijltjestoets niet maar goed.