Re: Wat ik vandaag in de supermarkt tegenkwam...
Zou tijd worden dat ze hier in Nederland het assortiment eens uitbreiden. In Engeland hebben ze veel meer van dr. Oetker.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Wat ik vandaag in de supermarkt tegenkwam...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zou tijd worden dat ze hier in Nederland het assortiment eens uitbreiden. In Engeland hebben ze veel meer van dr. Oetker.
Ben vanmiddag in een grote AH geweest maar niks van deze producten gezien
heb de parels vandaag in den haag centrum gehaald, daar hadden ze ook de marsepijn maar niet de topping.
oh die parels, die wil ik ook wel! Ideaal dat ze 'zacht' zijn! Morgen maar eens hier kijken, misschien neem ik dan ook wel topping mee, eens uitproberen... (als ze het uberhaupt hier hebben.)
Nou ik stond gisteren in de supermarkt en mijn reactie was precies hetzelfde haha!
Ik heb ook meteen die parels gekocht! Vroeger hadden ze ook kleine in het rood, zilver en groen volgens mij! Misschien komen die ook weer terug!
Ik was ook helemaal verbaasd dat ze dit allemaal bij de AH hadden. Ik dacht ook gelijk zo de AH gaat ook mee doen aan de hype hahahah De topping heb ik bij onze appie in Barendrecht nog niet gezien wel de andere spulletjes.
Wel handig als je geen tijd heb om naar een taartenwinkel te gaan
Wel handig als je geen tijd heb om naar een taartenwinkel te gaan
Ja of als ze weer eens van die onmogelijke openingstijden hebben
Hmmmm, morgen eens bij AH in Apeldoorn Zuid kijken. Kan interressant zijn, zeker die parels.......
Ik heb de parels en de topping gekocht, wel duur, maar was nieuwsgierig naar die topping en die is . De parels zijn ook super, eindelijk waar je je gebit niet op afbreekt, maar vraag me toch af waar die topping van gemaakt wordt. Want in verhouding vind ik het wel duur, maar misschien wel iets om zelf te maken.... als ik weet hoe dat moet
Ik zie geen foto van de marsepein en topping!!! Ligt het aan mij
Ik heb ook de parels en de topping.....topping nog niet geprobeerd maar die parels zijn geweldig....en lekker.
Ik zie geen foto van de marsepein en topping!!! Ligt het aan mij
Uhm, ik zie de foto gewoon op pagina 1, eerste bericht maar als je oetker googled kun je ze ook vinden.
toutout schreef:Ik zie geen foto van de marsepein en topping!!! Ligt het aan mij
Uhm, ik zie de foto gewoon op pagina 1, eerste bericht maar als je oetker googled kun je ze ook vinden.
Ik zie het ik denk dat het aan mijn computer lag. Super!! Wel duur hoor!!
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier, maar zag de producten vanochtend in Rotterdam ook bij de AH liggen...ben meteen hier gaan lezen of iemand het al heeft gebruikt haha.
Ben nog niet zo lang bezig met taarten bakken maar die parels lijken mij wel handig als hart in de bloemen. Jammer dat ze er alleen in het zilver zijn!
En is de topping lekker? Ik ben benieuwd, wel leuk dat er ook spuitmondjes bij zitten!
En weet iemand voor hoeveel cupcakes de marsepein in 1 zo'n pakje is?
Groetjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Wat ik vandaag in de supermarkt tegenkwam...