Onderwerp: You'll never walk alone...
Hij is af..wel een beetje scheef..maar dit is hem..de taart voor Lee Towers..ik ga hem zo brengen...
Later vandaag meer foto's
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » You'll never walk alone...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hij is af..wel een beetje scheef..maar dit is hem..de taart voor Lee Towers..ik ga hem zo brengen...
Later vandaag meer foto's
Hij is super geworden, daar zal Lee blij mee zijn
Je zult er heel wat uurtje aan kwijt zijn geweest. Wanneer wordt het uitgezonden?
mooi zeg, vind de onderste taart er erg mooi uitzien met die muziekbalk !
prachtig, ik zou superblij zijn met zn mooie taart!! Doe Lee de groeten 
oh wat gaaaaf, taart voor Lee (had ik zeker weer gemist in de babbel
)
mooie taart hoor, prachtig
begrijp ik nou goed dat ie MET taart op tv komt??
edit: errug leerzaam dit forum; dacht dat Rhoon in Limburg lag
Leek me zo stug, dat je vanuit daar een taart voor Lee mocht maken, dat ik het maar effe opgezocht heb. Nu snap ik het weer

Zag de foto eerder dan dat ik de titel las... enneh
zag toen de microfoon aan voor een piemel
SORRY!
Hele gave taart!
Nog effe voor ik weg ga..de onderste laag is een laag met de muziek van you'll never walk alone..vond ik wel zo leuk
Ik heb te horen gekregen dat het op RTV Rijnmond komt vanaf 14:00, toen is gezegd dat de taart (en ik) op tv zouden komen...moet nog maar zien of dat gaat gebeuren en op zich hoef ik in persoon niet op de buis (maakt 5 kg zwaarder..en d'r oet nog 15 af hahahaha)
Ben weg....vrrrroem
Hij is leuk! Had het in de babbel gelezen vorige week, wat een eer! 
hallo!
prachtige taart, ik ben nieuw hier en wil ook zsm aan de slag. Misschien een gekke vraag maar hoe maak je die sierrand met van die balletjes? Ik ga er vanuit dat daar een tool voor is? Zou jij mij kunnen vertellen welke dat is? ik heb al een paar keer in de shop gekeken maar kom er niet uit!
hallo!
prachtige taart, ik ben nieuw hier en wil ook zsm aan de slag. Misschien een gekke vraag maar hoe maak je die sierrand met van die balletjes? Ik ga er vanuit dat daar een tool voor is? Zou jij mij kunnen vertellen welke dat is? ik heb al een paar keer in de shop gekeken maar kom er niet uit!
Kijk dan 'es bij pearls molds...
Enneh... Welkom op dit leuke forum 
COOOOOL!!!
Ben erg benieuwd wat hij ervan vindt!
Hij is hartstikke mooi geworden, en wat leuk dat je voor een "bn-ner" een taart mag maken. Ben benieuwd of je nog op tv komt!
Wat een gave opdracht! Ben heel benieuwd naar de reacties/uitzending etc., leuk! En ik zat net te zoeken hoe ik een microfoon zou maken, dus bedankt voor de inspiratie!
handig hoor zo'n schotel. wij hebben namelijk echt werkelijk alle zenders behalve tv west
dus ik zet hem aan
ik weet hoe je er uit ziet dus kan lekker goed zoeken 
EDIT:
wat een rund ben ik toch, vergeet ik je helemaal te complimenteren met deze gave taart!!! 
Om 14 uur komt het nieuws,dan het weer en dan veilig?
Mooie taart!
Gaaf geworden hoor, super. Alle Lee elementen zitten erin!
Succes met brengen
Supergave taart voor een supergave opdracht 
nou, trekt hij toch zo maar die mirc. er vanaf en hap
hij wordt op dit moment aangesneden en gegeten!!!
Wat leuk dat je een taart voor LT mocht maken. Helemaal in stijl! Top taart. Moest ook even 2x kijken naar de topper maar kwartje viel toch wel redelijk snel.
hele mooie taart.
heb hem net gezien op t.v. dat Lee hem aan ging snijden.
mooi moment om dat te zien.
toppie.
Geweldig, daar zal hij wel blij mee zijn!
Wat een drama mensen! Ben ik onderweg..word ik opgejaagd door een man die achter mij rijdt...kijk ik even achter me..is de taart scheef gaan staan!!! Heb ik nog nooit gehad..dus wist ook effe niet hoe ik dit snel weer goed moest krijgen...snel naar huis gereden...alles losgehaald en geprobeerd om te restaureren...Hier en daar een gat..1 groot drama..
Uiteindelijk was ik op tijd, de taart vond ik ondertussen foeilelijk...
De afspraak was dat ik in beeld zou komen met naam en bedrijfsnaam..Na 4/5 mensen aan te spreken wat te bedoeling was en niemand me dat kon uitleggen ben ik rond 15:00 richting huis gegaan.
Ik ben nog even aangesproken door de dame die me vroeg het te maken en heb haar dit verteld. Niet zo zeer om te klagen, ze vroeg me er naar..anders had ik het niet eens gezegd..vond de taart maken al leuk om te doen en schaamde uiteindelijk voor het resultaat.
Zij vond echter dat ik anders de taart voor jan lul ha gemaakt..dus als het goed is kom ik nog wel even voorbij in de uitzending op de radio..ach we zien wel..ik ben een ervaring rijker en ben blij dat het er op zat. Ik had hele andere verwachtingen van mijn taart en uiteindelijk was het een ramp. Toch kijk ik er niet naar op terug...ik vond het gewoon super om te mogen maken!
Judy hij is super geworden
!!!! heel veel succes vandaag xxx
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » You'll never walk alone...