Re: rose invasie van baby"s
wat een geweldige lieffies!
sprakeloos....
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » rose invasie van baby"s
wat een geweldige lieffies!
sprakeloos....
Wat lief joh!!! ik ben ook zo bezig met die baby's. had toen al een kerstbaby, haloweenbaby, zwarte piet baby, maar ook al verschillende aan gekleed. Heel erg leuk!!
Wat schattig de kinderen weten niet wat ze zien wat heb je dat mooi gedaan,
die mal heb ik ook al vaak gebruikt op een babytaart.Maar zo aangekleed zijn ze ook erg lief.Hoe heb je die petjes gemaakt?
wat super schattig!!! hoe zijn die jurkjes gedaan???
ik zie dat het er al tussen staat 
RESPECT!!!!!! kan niet anders zeggen!! 
Prachtig!! Wat een schatjes 
Wat lief! Echt super leuk aangekleed

Deze vindt ik echt SUPER LIEF!!!
wat een schatjes blijf maar kijken
AssieBassie schreef:Is steeds malletje vullen kwartier in de vriezer en dan aankleden.
Je gaf aan dat ze van suiker zijn.
Wat is het recept en hoe doe je dit???vindt ze supergaaf
sugerpaste van bakels gebruik ik altijd,
Ontzettend mooie, leuke, lieve (lekker stille
) babies!!!
Sugarpaste is 'gewoon' fondant..... en werkt als een tierelier met die mold. Met marsepein heb ik het nog niet geprobeerd, zal vast ook prima werken.
Oooooooooh, wat lief!!!!!!!!!

oooooo, wat lief! Ik word er helemaal week van 
reuze leuk zeg !!!!ik maakte het al in chocolade ,in hun blootje
maar de jouwe zijn heel wat mooier
ik ben wel benieuwd hoe je die kleerkes enzo maakte ?
Wat leuk zeg met al die kleertjes aan!
Geweldig!
En wat een werk zeg 
erg leuk gedaan, en wat een geduld moet jij hebben.. het resultaat van je vele uren werk is er zeker naar.. Prachtig

geweldig!!!!!!!
heel erg lief, ben ook heel benieuwd naar het eind resultaat
Deze zijn prachtig! Het zijn net beeldjes.. ik zou wel drie nadenken voordat ik mn tanden er in zou zetten!
Och wat een schatjes
. En nog veel verschillende versies ook (en dan moet ik heel eerlijk bekennen dat ik die blote baby uit de mal eigenlijk niet mooi vindt
, maar zo aangekleed vind ik ze om op te vreten)
ik vindt ze ook super mooie gemaakt!!
Ze zien er super schattig uit, wat een werk. De kleertjes zijn echt prachtig, ik vind het huidje alleen een beetje wit, of lijkt dat zo op de foto?
Wat een werk, maar wat zijn ze prachtig geworden!! Ik weet wel zeker dat de klas hier heel erg blij mee zal zijn
Wat een dotjes zeg! Heel erg leuk, ben erg benieuwd naar hoe het uiteindelijk eruit ziet in de doosjes.
Erg origineel gevonden!
ik vind ze super leuk
en zooo schattig!
Geweldig, prachtig gemaakt, wat een werk moet dat zijn geweest (respect). Ben wel heel erg benieuwd hoe ze straks in de doosjes zitten. Maak je dan ook een foto?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » rose invasie van baby"s