26

Re: Iets heeeel anders! Maar ooooh zo lekker!

Dank je wel!
Snap alleen nie dat als ik hier een tekst kopier en dat in een doc plak dat het zo raar komt te staan :s

If life gives you lemons, make lemonade!

27

*kwijlend* die zien er echt lekker uit  :9

Een eigen taart smaakt lekkerder omdat het met liefde is gemaakt.

28

XEsterX schreef:

Dank je wel!
Snap alleen nie dat als ik hier een tekst kopier en dat in een doc plak dat het zo raar komt te staan :s

Heb ik ook :Y Wanneer je daarna de tekst helemaal slecteert in Word en bovenin klikt op standaard, dan komt het weer goed :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

yummie yummie.
Dit is niet goed voor mijn lijn hahaha.
Maar het ziet er overheerlijk uit.

carpe diem

30

Zien er erg lekker (na al dat zoete fondant is het ook wel eens lekker om wat anders te eten he ;)).
Ik heb zelf ook al eenpaar keer een cheesecake gemaakt, maar wat ik ook doe of probeer, hij stort bij mij altijd in. Hij smaak wel altijd fantastisch... Soms denk ik wel eens dat tie niet heel hoog moet blijven, maar als ik die van jou zie... Die zijn wel mooi!
Heb je een geheim?

31

wat heeeeeeerlijk ziet dat er uit zeg  :9

32

xlijntjex schreef:

Zien er erg lekker (na al dat zoete fondant is het ook wel eens lekker om wat anders te eten he ;)).
Ik heb zelf ook al eenpaar keer een cheesecake gemaakt, maar wat ik ook doe of probeer, hij stort bij mij altijd in. Hij smaak wel altijd fantastisch... Soms denk ik wel eens dat tie niet heel hoog moet blijven, maar als ik die van jou zie... Die zijn wel mooi!
Heb je een geheim?

Wat iig erg belangrijk is is dat ze goed opstijven.
Als ze nog maar iets warm zijn dan zakt de boel uit mekaar....
Mar verder eigenlijk niets geks, er zit geen rijsmiddel in dus ze rijzen niet. Ze worden zo hoog als dat je ze "vult". Tenminste dat is bij mij zo:D
Succes!

33

graag het recept van de citroen frambozentaart, die ziet er zo lekker uit hert water loopt me in de mond :Y

"een dag niet gelachen is een dag niet geleefd"
          http://www.mijntaart.nu

34

fientje schreef:

graag het recept van de citroen frambozentaart, die ziet er zo lekker uit hert water loopt me in de mond :Y

Staat er al!:D :Y

35

Oh dank je wel voor de tip Carien!

If life gives you lemons, make lemonade!