Re: Iets heeeel anders! Maar ooooh zo lekker!
Dank je wel!
Snap alleen nie dat als ik hier een tekst kopier en dat in een doc plak dat het zo raar komt te staan 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Iets heeeel anders! Maar ooooh zo lekker!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dank je wel!
Snap alleen nie dat als ik hier een tekst kopier en dat in een doc plak dat het zo raar komt te staan 
*kwijlend* die zien er echt lekker uit 
Dank je wel!
Heb ik ook
Wanneer je daarna de tekst helemaal slecteert in Word en bovenin klikt op standaard, dan komt het weer goed 
yummie yummie.
Dit is niet goed voor mijn lijn hahaha.
Maar het ziet er overheerlijk uit.
Zien er erg lekker (na al dat zoete fondant is het ook wel eens lekker om wat anders te eten he
).
Ik heb zelf ook al eenpaar keer een cheesecake gemaakt, maar wat ik ook doe of probeer, hij stort bij mij altijd in. Hij smaak wel altijd fantastisch... Soms denk ik wel eens dat tie niet heel hoog moet blijven, maar als ik die van jou zie... Die zijn wel mooi!
Heb je een geheim?
wat heeeeeeerlijk ziet dat er uit zeg 
Zien er erg lekker (na al dat zoete fondant is het ook wel eens lekker om wat anders te eten he
).
Ik heb zelf ook al eenpaar keer een cheesecake gemaakt, maar wat ik ook doe of probeer, hij stort bij mij altijd in. Hij smaak wel altijd fantastisch... Soms denk ik wel eens dat tie niet heel hoog moet blijven, maar als ik die van jou zie... Die zijn wel mooi!
Heb je een geheim?
Wat iig erg belangrijk is is dat ze goed opstijven.
Als ze nog maar iets warm zijn dan zakt de boel uit mekaar....
Mar verder eigenlijk niets geks, er zit geen rijsmiddel in dus ze rijzen niet. Ze worden zo hoog als dat je ze "vult". Tenminste dat is bij mij zo:D
Succes!
graag het recept van de citroen frambozentaart, die ziet er zo lekker uit hert water loopt me in de mond 
graag het recept van de citroen frambozentaart, die ziet er zo lekker uit hert water loopt me in de mond
Staat er al!:D 
Oh dank je wel voor de tip Carien!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Iets heeeel anders! Maar ooooh zo lekker!