1

Onderwerp: stadter uitstekers roesten!!

Hallo Allemaal,

Ik heb van het merk stadter metalen uitstekers gekocht, via de webshop van hier.

De bloemen, de ringen en de vierkanten.

Nu zijn ze na het eerste gebruik al meteen gaan roesten, terwijl ik ze enkel met de hand had afgewassen en direct had afgedroogd.

Ik kan deze dus niet meer gebruiken.....

Wat ik helemaal vreemd en ook niet netjes vind, is dat de webshop er totaal geen gehoor aangeeft. Ik heb al een paar keer gemaild hierover en heb 1 keer een reactie gehad dat ze mijn bericht niet ontvangen hadden.
Ik ben al vanaf 1 maart berichten aan het sturen maar er wordt gewoon niks mee gedaan...dat had ik niet verwacht....

Heeft iemand hier misschien dezelfde ervaring mee gehad?

2

Re: stadter uitstekers roesten!!

Euhm... misschien even bellen dan als je geen reactie krijgt op de mail? Lijkt me iets effectiever?

Verder roesten er ook bij mij metalen uitstekers, dat betekent dat ze niet goed genoeg zijn afgedroogd / gedroogd (kan bijv. ook in de oven op niet te hete temperatuur). Ze zijn nou eenmaal niet van RVS, dus je moet zorgen dat ze echt heel goed droog zijn.

Vind dit trouwens geen Babbel, ergo: MOVE --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Ah oke, wist niet waar ik het anders kwijt moest....sorry.

Bellen gaat niet omdat ik dan werk en met bestellingen wordt er altijd meteen gereageerd op mails dus vind het zo vreemd....

Ik heb de uitstekers met een doek drooggemaakt....het gekke is dat ze echt gewoon langs de rand (dus niet waar richeltjes zitten ofzo) zijn gaan roesten....

4

De enige reden van roesten is vocht, dus waarschijnlijk toch niet goed genoeg afgedroogd. Misschien dat de theedoek al te vochtig was. Ik heb dat zelf ook een aantal keer gehad, dus nu droog ik alles goed na en gaan ze eventueel nog op de verwarming.
De tip van de oven is ook een hele goede, zeker als je er veel hebt om af te wassen.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com