Onderwerp: Taartje voor 61 jaar getrouwd [FEEDBACK]
Bestelling voor een taartje voor 2 mensen die al 61 jaar getrouwd zijn. Ben zelf wel erg tevreden. Wat vinden jullie?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taartje voor 61 jaar getrouwd [FEEDBACK]
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Bestelling voor een taartje voor 2 mensen die al 61 jaar getrouwd zijn. Ben zelf wel erg tevreden. Wat vinden jullie?
WAOHHH 61 jaar getrouwd! Dat is deze mooie taart wel waard
(jammer dat de foto wat donker is, denk dat de kleuren in het echt heel feestelijk zijn... tja, t'is niet anders, toch?!)
errug mooi!
Leuke taart. Ik vind vooral de verschillende bloemen erg mooi.Dat geeft een super feestelijk effect
[FEEDBACK]
Je cijfers vallen een beetje weg tussen de bloemen. Misschien zou je een volgende keer om de cijfers wat meer ruimte kunnen laten zodat ook deze opvallen. Dan hebben zowel je cijfers als je bloemen en nog sterker effect.
Je kunt in plaats van het bord met een MDF plaatje bekleedt met bijpassend pakpapier en cellofaan een heel mooi taartbord maken. Dat maakt je taart nog meer bijzonder
Bedankt voor jullie reactie's. Dat van die cijfers heb ik expres gedaan anders bleven ze niet zo goed staan....
En dat mdf plaatje idd een goed idee, had al even in mijn kast gekeken naar een leuk pakpapiertje maar had niks leuks... Volgende keer...
Hoe heb je de cijfers nu neergezet? Misschien kunnen we je wat tips geven zodat ze wel goed blijven staan... 
Met sateprikkers en een beetje gelijmt met icing.... 
Ik zou de volgende keer het lintje proberen in dezelfde kleur te doen, ik vind het namlijk een hele leuke kleurencombi en het zwart van het kant zie je niet terug in de bloemen.
jammer dat de cijfers een beetje wegvallen, zoals djehr al zegt, die vlindertjes erop is een erg leuk detail!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taartje voor 61 jaar getrouwd [FEEDBACK]