1 Laatst bewerkt door Femfer (22-03-2011 13:43)

Onderwerp: Ben zóó trots (FEEDBACK please)!!

Omdat ik morgen jarig ben heb ik vandaag natuurlijk mijn eigen taartje gemaakt  :Y  Ik wilde eigenlijk een grote en een kleine maken maar dacht, laat ik proberen te stapelen (eerste keer :) )En dat lukte! Heb ze gewoon zo op elkaar gezet, denk dat dat ook zo moet? Ik vind hem zó mooi geworden... Nu nog hopen dat ie lekker is, gevuld met aardbeienjam en banketbakkersroom, afgesmeerd met bc. Het cijfer28 had ik eigenlijk met icing geschreven maar zag er niet uit dus zo opgelost!
Ik hoop op reacties!!!!

http://94.100.114.68/1264800001-1264850000/1264848701-1264848800/1264848747_5_eN3W_1.jpeg
http://94.100.124.17/1264800001-1264850000/1264848701-1264848800/1264848712_5_QXuA_1.jpeg
http://94.100.127.134/1264800001-1264850000/1264848601-1264848700/1264848666_5_05O0.jpeg

Dit is mijn 5de taart.

Groetjes Femke mv Fabine ('08) en Eva ('09)

2

Re: Ben zóó trots (FEEDBACK please)!!

Heeel mooi!! En cijfer is mooi gemaakt met al die bloemetjes!! :thumb:  :thumb:

Groetjes van Marjon

3

Leuk!
Even over dat stapelen. Heb je de bovenste taart ook gestut? D.m.v. douwels o.i.d.? Anders gaat de onderste taart doorzakken door het gewicht van de bovenste taart.

4

Hai,
Wat een gezellige stapeltaart! Wordt morgen vast en zeker een heel gezellig feestje, kan haast niet missen met deze prachtige taart! Een verjaardagstaart om trots op te zijn!
Fijne verjaardag morgen!
Groetjes Diana

5

Ai  :(  dat heb ik dus niet gedaan......... Zal eens even rond gaan zoeken hoe dat werkt. (Beetje laat!)

6

leuk taartje geworden!!
Misschien kan je de volgende keer wat meer botercreme gebruiken voor het afsmeren, zo krijg je hem strakker en zie je niet zoveel bobbeltjes.
Eet smakelijk en een fijne verjaardag!!

Groetjes Kamani

7

Mooi  :thumb: Tips heb je al genoeg gekregen, daarom van mij...
voor je verjaardag

http://i55.tinypic.com/4pctt.jpg

Met zoete groet! Akire

8

Bedankt voor de tips en reacties! Die bobbels ja... heel irritant! Had er al een flinke laag bc op gesmeerd maar nog niet genoeg. Toch ook eens een paletmes aanschaffen, werkt waarschijnlijk beter als een gewoon mes!

9

wat een mooie kleurcombi heb je gebruikt ! top !

10

tips die ik wilde geven, zijn al gegeven geloof ik  :)
afsmeren met 1 op 1 bc, dan even in de koelkast op laten stijven en dan met een warm mes nog even bijwerken.
Hoop dat ie morgen nog zo staat en niet doorzakt door je onderste taart. Meestal taartkartons (2 ertussen met de wiite kanten naar buiten op elkaar leggen) en stutten. Staat genoeg over in de faq, dus ff goed lezen en de volgende keer gaat het vast helemaal goed.
hij ziet er verder heel mooi uit hoor! Leuk die bloemen in je leeftijd, goed opgelost dus.
ennuh Proficiat  :Y

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

11

De tip die ik voor je had over het afsmeren en zo staat al in de post hierboven en daar heb ik niets aan toe te voegen.
Rest mij alleen nog te zeggen dat ik het een hele leuke taart vind, mooi ook dat roze op het zwart/witte, en de leeftijd met bloemetjes vind ik ook heel erg goed gedaan!!

En natuurlijk ook nog alvast gefeliciteerd!!

Groetjes, Monica

12

Mooie kleurtjes! Ik zou alsnog gaan stutten hoor! Straks heb je een ingezakte taart voor morgen,en dan zou errug zonde zijn!

13

Hij is echt heel erg leuk geworden. En het cijfer heel slim opgelost!

Kleine aanvullende tip; de volgende keer de bolle kant van de taart onder doen. Dan heb je een mooie strakke en platte bovenkant.

14

Ok. Ik heb hem ingesmeerd met bc en in de koelkast gezet. Daarna idd met warm mes glad gemaakt dus daar kan het niet aan liggen (?) misschien toch te weinig bc...
Het stutten kan ik zo niet vinden in de faq  :o  maar ga gelijk aan de slag met de kartons!

Allemaal super bedankt voor de tips, complimenten en felicitaties!

15

Ik had mijn eerste stapel van 3 lagen ook niet gestut en dat is prima gegaan maar ik begrijp dat ik dan geluk heb gehad.
Vind je taart erg mooi. Fijne verjaardag :Y

"Liefde maakt van een huis een thuis"

16

Ik had mijn eerste stapel van 3 lagen ook niet gestut en dat is prima gegaan maar ik begrijp dat ik dan geluk heb gehad.
Vind je taart erg mooi. Fijne verjaardag :Y

"Liefde maakt van een huis een thuis"

17

Mooie taart!!
En tips heb je al genoeg gehad.
Mooie kleuren :thumb:

Groetjes Gerien

18

Mooie kleuren, mooie taart, eet smakelijk morgen !

Groetjes, Conny

19

Deborah schreef:

Mooie kleurtjes! Ik zou alsnog gaan stutten hoor! Straks heb je een ingezakte taart voor morgen,en dan zou errug zonde zijn!

kan dat nu nog?Beschadig je de taart dan niet?
Heb nog nooit gestapeld,dus vraag me dat wel af

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

20

ik vind het een hele mooie taart,zou inderdaad erg jammer zijn moest ie invallen.
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!!!

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

21

Ik zie dat je al genoeg tips hebt gekregen, ik wens je een fijne verjaardag! Dat zal vast lukken met zo'n mooie taart.

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

22

Leuke taart hoor!

Ik stut als het om 2 lagen gaat altijd met rietjes. Eerst 1 in het midden van de onderste steken. Deze precies op maat afknippen en als maat voor de andere gebruiken. Deze steek je dan in een rondje in de taart, hier rust dan het 2e taartje op.
Als je hoger gaat stapelen heb je echter steviger stutmateriaal nodig :-)

Gezellige verjaardag!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

23 Laatst bewerkt door Bo2309 (22-03-2011 21:38)

sorry, 1 x is genoeg :o

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl