1 Laatst bewerkt door chymera (22-03-2011 11:01)

Onderwerp: Een taart voor een oven....

Op mijn verjaardag gaf mijn schoonzus aan dat ze iemand kende die van hun oven afwilden....... Nou ik wou hem wel overnemen!
Ik krijg nu van mijn schoonouders hun oude keuken en een oven via mijn schoonzusje! Dus ik krijg een 2de keuken op zolder! Nu kan alle taartenrommel (zoals mn man dat noemt) naar boven;)

De vrouw die van de oven af wilde, wilde wel een bloemetje in ruil voor de oven..... leek me leuker om een taartje te doen, toch?!
Graag in rood met wit.

Hier is ie dan:)
https://lh6.googleusercontent.com/_yU-tq3wdip4/TYdtRJwmdZI/AAAAAAAAAHA/skTlrzIKBzk/s720/DSC_0084.JPG

Bedankt voor het kijken!

2

Re: Een taart voor een oven....

Gefeliciteerd met je taartkeuken! En een nieuwe oven is wel een taartje waard, da's zeker  :Y  :Y Mooi gedaan  :thumb:

Maareuh... keuken op zolder... dat gaat dan nog een kostbaar grapje worden met alle aan- en afvoer, elektriciteit trekken, extra groep in de stoppenkast etc... Enneh verluchting? Of hebben jullie al ramen en dergelijke op zolder...

Ik vind het zooooo super voor je. Maar zie ook direct een heel project  :s
(ach, da's mijn "bouwfout"  O-) )

Met zoete groet! Akire

3

hahaha Dankje akire:)

Ja tis een projectje:)

We hebben op zolder dezelfde leefruimte als op de begane gond en de bovenverdieping. Er zijn al ramen, de ketel hangt op zolder, dus vandaar kunnen we het warm en koud water doortrekken. We hadden al een extra groep voor de zolder, we hadden er eerst kantoor. En ook ramen zitten er al:)
Dus het valt nog mee:) In mei moet de keuken er bijmn schoonouders uit, dus voor die tijd even laminaat leggen, er liggen nu tapijttegels. en dan kan de boel er in:D Heb er zin in!!

4

Ik vind het een mooi taartje, lekker strak. Die strepen; is dat een print?

5

chymera schreef:

hahaha Dankje akire:)

Ja tis een projectje:)

We hebben op zolder dezelfde leefruimte als op de begane gond en de bovenverdieping. Er zijn al ramen, de ketel hangt op zolder, dus vandaar kunnen we het warm en koud water doortrekken. We hadden al een extra groep voor de zolder, we hadden er eerst kantoor. En ook ramen zitten er al:)
Dus het valt nog mee:) In mei moet de keuken er bijmn schoonouders uit, dus voor die tijd even laminaat leggen, er liggen nu tapijttegels. en dan kan de boel er in:D Heb er zin in!!

Da's pas slim!  :Y Zo werkt het dus... je laat eerst je man een kantoor maken op een plek waar je later een taart-keuken wilt. Petje af! Da's niet stom bedacht  :D

Ik mag niet klagen, heb ook een keuken voor taartjes... maar die is gewoon op de begane grond. Eigenlijk zouden we beide keukens moeten vervangen maar het geld is er nu niet voor  :+ De keukens doen het ook nog wel maar het is allemaal zo 70-jaren spul. Maar ach, als ik genoeg geduld heb dan wordt het weer modern  :+  :+
Er zijn wel belangrijkere problemen, toch?!

Met zoete groet! Akire

6

Akire schreef:

Ik mag niet klagen, heb ook een keuken voor taartjes... maar die is gewoon op de begane grond. Eigenlijk zouden we beide keukens moeten vervangen maar het geld is er nu niet voor  :+ De keukens doen het ook nog wel maar het is allemaal zo 70-jaren spul. Maar ach, als ik genoeg geduld heb dan wordt het weer modern  :+  :+
Er zijn wel belangrijkere problemen, toch?!

De keuken bij ons beneden moet eigenlijk ook vernieuwd.. is al 3 keer verhuisd:) Maa ja als je een gratis keuken krijgt.... dan zeg je geen nee, ook al is het een oudje;)

Ik wou dat ik de ruimte had beneden... maar ja ik mag niet klagen, we gebruiken de zolder haast niet, dus nu een mooie gelegenheid om er eens wat vaker te komen:)

7

Het is je van harte gegund!
Wel een mooie tijd om te verbouwen... voorjaar, mei... Dus da's ook weer mooi meegenomen.  :D

Met zoete groet! Akire

8

Wat een beauty!!

9

leuke taart en gefeliciteeeeeeeeerd!

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl