1

Onderwerp: cupcakes bekleden met eiwitglazuur

Ik heb even een vraag, dit weekend wil ik cupcakes gaan maken. Deze wil ik opspuiten met eiwitglazuur. Ik heb gelezen dat je hiervoor eiwitpoeder kunt gebruiken. Weet iemand waar dit te koop is, bijvoorbeeld supermarkt of natuurwinkel? Ik heb de rest van mijn ingrediënten namelijk al, dus als ik het via een webshop bestel dan krijg ik er meteen weer verzendkosten bij.

2

Re: cupcakes bekleden met eiwitglazuur

Natuurwinkel heeft het vaak, maar ook de 'Turk' of een grote AH heeft het vaak... En dan natuurlijk de Sligro, Hanos, Macro...

Weet jij trouwens dat je bij veel webshops de spullen ook mag komen afhalen? Jouw woonplaats is bij jouw profiel niet ingevuld dus kunnen we niet lezen waar je woont... maar in mijn regio kan het bij verschillende webshophouders. Ik bestel dan op internet, betaal via Ideal en bel wanneer ik het kan afhalen...

Just my 2 cents

Met zoete groet! Akire

3

Dank voor de reactie. Ik woon in Putten, voor zover ik weet geen winkels in de buurt?

4

Ik heb bij een AH nog nooit eiwitpoeder gezien  :think:
Maar als je nu bestelt bij een shop, dan is het toch wel op tijd binnen? Bij de webshop is het 2,95 verzendkosten onder de kilo... wat leuke bakingcupjes erbij en je bent er :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Hier ook nog nooit gezien bij een AH.. en ik heb er toch al heel wat van binnen gezien!
Ik ben in de winkel alleen nog maar ''kippeneiwitpoeder'' tegengekomen, is wel hetzelfde volgens mij. Dit was een natuurwinkel. Overigens kan ik in die winkel ook spullen 'aanvragen'. Als ik doorgeef wat ik mis, gaan ze het proberen te krijgen bij de groothandel om aan het assortiment van de winkel toe te voegen.

6

Marianne schreef:

Ik heb bij een AH nog nooit eiwitpoeder gezien  :think:
Maar als je nu bestelt bij een shop, dan is het toch wel op tijd binnen? Bij de webshop is het 2,95 verzendkosten onder de kilo... wat leuke bakingcupjes erbij en je bent er :)

Hier wordt het bij AH 5 verkocht... (wellicht op uitdrukkelijk verzoek van iemand, maar ... dat maakt voor mij niet uit, het is er  :thumb: )

Met zoete groet! Akire

7

Larissa1983 schreef:

Dank voor de reactie. Ik woon in Putten, voor zover ik weet geen winkels in de buurt?

Zoek naar webshops! Dat is vaak gewoon een woonadres, maar dat maakt toch niks uit... je kan je spullen afhalen... da's waar het om gaat  :Y

Met zoete groet! Akire