1

Onderwerp: [FEEDBACK] Sweet 17 (en nog steeds roze handen ;))

Dit was wel een erg leuk taartje om te maken. Het moeilijkste is nog wel om er niet té veel bloemetjes en frutseltjes op te maken. Maar soms geldt 'less is more' ;) Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en tips zijn erg welkom!

Electric Pink is trouwens een prachtige kleur, al komt dat op de foto niet zo over als in het echt. Wel jammer dat m'n handen na 3 dagen nog steeds roze zijn.

Oja, het zijn een 16cm en een 12cm taartje, en beide lagen zijn  gevuld met bonbonbloc en mandarijntjes. Bedankt voor het kijken.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-POVVUFD4.jpg

2

Re: [FEEDBACK] Sweet 17 (en nog steeds roze handen ;))

Als dit de wens van de opdrachtgever is.... ik zou er zelf ook meer hutsels en frutsels op gemaakt hebben, haha. Ik heb overigens dezelfde ervaring met electric pink  :lol:

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

Hij is toch erg mooi geworden  :thumb:

4

Mooi! En die roze kleur is volgens mij idd. de ergste! Ik trek tegenwoordig handschoenen aan! Ik stond een paar maanden geleden echt voor gek op mijn werk in een winkel!! Klanten vroegen steeds wat ik nou toch gedaan had?! :lol:

heerlijke taartgroetjes van Brenda

5

Haha ik vind je titel heel grappig en heel herkenbaar! Blauw is nog erger :p

Je taart is mooi!!! :D

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

6

Heel mooi!! Ik had alleen zelf het zwart glanzend gemaakt denk ik, dan spettert hij er net nog een beetje meer uit  :Y
Verder vind ik hem geweldig!!! :thumb:

7

Misschien een goede reden om nooit fondant blauw te gaan kleuren, maar gewoon kant-en-klaar te kopen  :D

@Wilkyway: goede tip van dat glanzende zwart, maar ben nog niet zo heel lang bezig, dus ben erg benieuwd hoe ik dat het beste kan doen...

8

Ik vind hem super

9

Prachtig je taart!  :thumb:

Echt handschoenen dragen tijdens het kleuren :Y  Even insmeren met crisco dan plakt het niet zo.
Mocht je geen handschoenen willen dan je handen goed insmeren met crisco. Dit voorkomt ook dat je handen zo gaan kleuren.

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

10

Leuke taart hoor!
ik gebruik vinyl handschoentjes om te kleuren, want inderdaad, anders blijven je handen wel heeel lang gekleurd

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

11

Petra83 schreef:

@Wilkyway: goede tip van dat glanzende zwart, maar ben nog niet zo heel lang bezig, dus ben erg benieuwd hoe ik dat het beste kan doen...

Ben zelf ook maar een beginner hoor  :o  maar je hebt glanspoeders die je hiervoor kunt gebruiken :) Kijk maar eens in de shops!

12

Hele mooie taart!

En een tip voor kleurstof handen. Doe je handen in een badje met steradent bruistabletten. Af en toe even het water eruit halen en weer opnieuw weken. Werkt heel goed.  ;)