Onderwerp: Varkentjes + OK assistent
Dochter van een collega kreeg een nieuw huis. Ze werkt in het ziekenhuis, is dol op varkentjes en de kleur roze. Dit is het geworden. De varkentjes heb ik uit een boek van Maisie Parrish na gemaakt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Varkentjes + OK assistent
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dochter van een collega kreeg een nieuw huis. Ze werkt in het ziekenhuis, is dol op varkentjes en de kleur roze. Dit is het geworden. De varkentjes heb ik uit een boek van Maisie Parrish na gemaakt.
Woo geweldig, mooi geboetseerd en dat groen knalt echt van de taart af!! Super

aaaaaaaaa die varkentjes zijn zoooo schattig!!!
Vind de poppetjes ook ontzettend mooi geboetseerd, mooie details.
Mooi, goed uitgevoerd.
Hoe krijg je dat meisje zo staand?
Mooi, goed uitgevoerd.
Hoe krijg je dat meisje zo staand?
Ik heb flink wat tylose in de beentjes gedaan, en wat lijm op haar rug zodat ze tegen de taart bleef staan.
wat een supergave taart
en de varkentjes zijn echt heel leuk!!!
jeetje wat gaaf gelukt zeg!! dat bovenste poppetje kan zo in zo'n gekleid animatiefilmpje... enne zie dat de foto's ook nog goed gaan

Mooi 
gaaaaaaaf!!!!
echt heel erg mooi, zal wel veel werk in gezeten hebben.
hoe heb je die auto gemaakt? die vind ik ook erg mooi gelukt.
Soesie schreef:Mooi, goed uitgevoerd.
Hoe krijg je dat meisje zo staand?Ik heb flink wat tylose in de beentjes gedaan, en wat lijm op haar rug zodat ze tegen de taart bleef staan.
Aha dank je.
prachtige taart en boetseersels!! die biggetjes zijn werkelijk om op te vreten...

Wat een superboetseersels!!!
Wow mooi gedaan
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Varkentjes + OK assistent