1

Onderwerp: *Mjam....taart op chique

Voor mijn lieve schoonmoeder die morgen jarig is heb ik deze "taart op chique" gemaakt. Het effect is door de eenvoud geweldig vind ik zelf. Schoonmoeder was er blij mee. Gevuld met vanillecrème en citroenmarmelade.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RLK7TDUO.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VC47AXOH.jpg

Volg je hart...want dat klopt!

2

Re: *Mjam....taart op chique

'Less is more' gaat hier zeker op vind ik; stijlvol, mooie taart!

Groetjes Maji

3

idd, goede wijn behoeft geen krans!  :thumb:

Groetjes, Dorothea.

4

jaaaaaa, dit ontwerp is zo mooi! ik wil hem zeker ook een keertje maken!!! heel gaaf! en je schoonmoeder zal er vast heel blij mee zijn :Y

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

Mijn schoonmoeder was er inderdaad blij mee. De foto ging 's avonds nog even rond om hem nog aan iedereen te laten zien. :)

6

Mniek, ik vroeg me af of je rolfondant gebruikt hebt, of marsepein dat je wit gekleurd hebt? Vroeg me namelijk af of je marsepein ook mooi wit kunt kleuren (aangezien mijn familie liever marsepein heeft  :) )

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

7 Laatst bewerkt door fruitcake (21-03-2011 16:53)

Almie schreef:

Mniek, ik vroeg me af of je rolfondant gebruikt hebt, of marsepein dat je wit gekleurd hebt? Vroeg me namelijk af of je marsepein ook mooi wit kunt kleuren (aangezien mijn familie liever marsepein heeft  :) )

In de webshop kun je witte marsepein kopen....
www.deleukstetaartenshop.nl/marsepein-fondant-funcakes-marsepein-rolkwaliteit-funcakes-marsepein-wit-1kg-p-2885.html

Er zitten wel vaak pikkeltjes in van de amandelen, ik vind dat zelf niet storend.

En ik vind deze taart super goed gelukt! Leek mij nogal lastig die rozen met dat "lint" er aan.

8

Almie schreef:

Ik heb half marsepein en half fondant gebruikt. Iedereen vond het lekker. Misschien even een klein stukje proberen. Maar wit kleuren gaat ook goed hoor :Y  Ook dat kun je natuurlijk eerst even proberen. :lol:

9

Voorgekleurde marsepein vind ik écht niet fijn werken. :nooo