1 Laatst bewerkt door Sprokkel (20-03-2011 21:09)

Onderwerp: Gluten en lactosevrij boeketje voor mijn moeder

Hallo,

Ik heb voor het eerst een glutenvrij biscuit en een lactose vrije vulling gemaakt voor mijn moeders verjaardag. Ze had al lange tijd niet meer echte taart gehad vertelde ze me, dus hij beviel goed!

Biscuit gemaakt naar tips van hier en de vulling was Soja chocolade vla en kersenvlaaivulling, afgesmeerd met Merengue botercreme op basis van Wajang.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JNKADLNX-D.jpg

Groetjes Femke

2

Re: Gluten en lactosevrij boeketje voor mijn moeder

Wat een heerlijk vrolijk voorjaarstaartje! Je krijgt gelijk zin in de zomer. Heel mooi

3

Gefeliciteerd trouwens met je moeder!!

4

petje af en inderdaad lastig als je met allergieen moet rekeninghouden, maar zeker mooie taart geworden.

5

Wat zal je moeder daar blij mee geweest zijn.
Het is dus niet alleen een verjaardagstaart maar ook een echte lentetaart.
Gefeliciteerd met je moeder en met de 1st officieele lentedag.

Hoi, leuk hoor, lekker vrolijk en van harte gefeliciteerd met je moeder :Y

7

erg leuk geworden zeg, mag ik je recept? hier heeft mijn moeder ook gluten en lactose vrij en helaas eet ze nooit stukje mee, was al aan het kijken,maar zou graag weten hoe en wat je hebt gebruikt :D

8

masja-76 schreef:

erg leuk geworden zeg, mag ik je recept? hier heeft mijn moeder ook gluten en lactose vrij en helaas eet ze nooit stukje mee, was al aan het kijken,maar zou graag weten hoe en wat je hebt gebruikt :D

Ik zal je zsm wel even pb sturen ok? Nu heb ik het niet bij de hand.

9

Sprokkel schreef:
masja-76 schreef:

Ik zal je zsm wel even pb sturen ok? Nu heb ik het niet bij de hand.

super :thumb: , heb in mei pas eerste taart waar mijn moeder evt ook van mee kan eten, dus niet echt haast ;)

Lekker vrolijke taart.
Van Harte Gefeliciteerd met je moeder haar verjaardag,ze zal blij verrast zijn geweest met zo;n mooie en lekker taart  :thumb:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.