1

Onderwerp: Advies zwarte taart

Ik wil graag een zwarte stapel (dummie) maken van vier lagen en die wil ik dan met wit (cricut) versieren. Wat denken jullie, wordt het te zwart en kan ik beter zwart/wit/zwart/wit. Ik wil het heel graag doen, maar twijfel toch wel heel erg, of het niet te zwart wordt.  Arghhh wat moet ik nou......

Groetjes Natascha

2

Re: Advies zwarte taart

Ik zou het wel helemaal zwart doen, waarom niet. Als je er mooie deco op doet met de cricut, lijkt het me er goed uitzien.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

Ik heb zaterdag een piano taart gemaakt, die was in eerste instantie zwart met witte en zwarte toetsen. Ik heb er later nog roosjes met blaadjes op gelegd, rood en groen dus, en die haalden de taart helemaal op!
Maar dit is een kwestie van persoonlijke smaak denk ik, ik zou het gewoon proberen en als het toch te zwart wordt dan kun je er altijd nog wat bij op leggen toch?

Groetjes, Monica

4

Kadohke schreef:

Ik zou het wel helemaal zwart doen, waarom niet. Als je er mooie deco op doet met de cricut, lijkt het me er goed uitzien.

Dit inderdaad. En je kan altijd een kleur accent toevoegen als je het te donker vind.

:)

gewoon doen! Word volgens mij wel heel mooi en je kan er altijd nog glitters over doen als het te zwart wordt

Ik zou gewoon zwart doen. Moest laatst ook een zwart-wit stapel en heel lang staan twijfelen, maar toch blij dat ik voor 1 kleur heb gekozen en niet om en om heb gedaan...

groetjes, Linda (mv Eva, David & Sara)
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht....

7

mocht het te zwart zijn, dan breekt een wit randje de boel ook gelijk toch?

8

'k vind zwart op een dummy errug mooi......dat vind ik met echte taart anders...............

9

Hij is ondertussen klaar en ik vind hem erg mooi. Ik zal hem van de week even plaatsen.

Groetjes Natascha