Etspaghet schreef:Dan zal ik maar eens eerlijk zijn in wat mijn eerste gedachte was.. Aangezien daar een heel topic over loopt in de babbel geopend door Suuz.
Maar heel eerlijk gezegd... Toen ik het topic open klikte had ik er meer van verwacht en was ik zelfs een beetje teleurgesteld.
Eigenlijk vind ik het een stuk mindere versie van Suuz haar Colette. (rare zin
) Het geheel oogt gewoon erg rommelig en dan met name de bloemen.
Nou weet ik niet of het doel van de taartdate ook echt de hele middag freubelen was of dat dit meer een project tijdens het gezellig kletsen want in dat laatste geval vind ik dat jullie nog aardig wat tot stand gebracht hebben samen
Waarschijnlijk hebben jullie desalniettemin (stom woord!) heel veel van elkaar geleerd en ik hoop niet dat jullie mij nu haten voor deze eerlijke mening 
Overigens.. Is dit niet omdat ik mijzelf beter vindt want dat bij lange na niet wat betreft jullie 2 !! Ga vooral door met mooie creaties maken want als er 2 personen zijn die dat kunnen 
Dank je wel, daar hou ik van 
Ons doel was niet om iets waanzinnigs neer te zetten, maar om een aantal technieken uit te testen. Ik wilde van haar leren, zij van mij. Dat is redelijk gelukt geloof ik
De taart stond er al.... kaal en al. Ik wilde leren schilderen, Karen wilde rozen leren maken en swags spuiten. Dus zonder voorbereiding, met de spullen die we hadden, is dit eruit voortgekomen.
Oh ja... en candy melts zijn troep!! 
Verder stond deze dag in het teken van onze kennismaking, van lachen en kletsen. Het was dus geen freubeldag, het was een vriendinnendagje waarop we ook eventjes tussendoor een taartje hebben gemaakt.
Wij zijn dus erg trots op het resultaat, omdat we het samen hebben gemaakt, zonder voorbereiding, zonder planning en met gebruikmaking van ALLES wat we wilden doen 
Bedankt voor je eerlijke mening, respect voor je dat je het gewoon zegt
En nu gaan we weer lekker door met trots zijn!
Edit:
Overigens hadden wij geen [FEEDBACK] in de titel staan, maar je eerlijke mening is hoe dan ook zeer gewaardeerd en welkom!