1

Onderwerp: eetlepels en grammen

moet vandaag een biscuit bakken maar kom er net achter dat de keukenweegschaal niet meerw werkt !

De biscuitmix van funcakes weet ik dus niet hoeveel gram een eetlepel is , is er iemand die mij daarbij kan helpen? Asl ik al weet hoeveel gram 1 eetlepel biscuitmix is dan kan k het voor de rest zelf wel uitkomen.

alvast bedankt

2

Re: eetlepels en grammen

Met die vraag kan ik je niet helpen, sorry.
Misschien even een weegschaal bij de buren lenen???

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

3

Een eetlepel bloem weegt 10 gram. Misschien kun je het daarmee vergelijken ?  Als je het zeker wil weten zou ik idd even ergens een weegschaal lenen .

Succes!

Carpe Diem !

4

ik denk niet dat het gewicht van bloem en mix in een eetlepel hetzelfde is. In die mix zit immers ook suiker en nog allerlei andere dingetjes..........

Mijn weegschaal is helaas niet zo precies dus ik kan het ook niet voor je wegen.....

If life gives you lemons, make lemoncurd.

5

ik ga het nu voor je wegen

6

een eetlepel niet helemaal afgetreken maar ook niet met een hele hoge kop erop is 20 gram hoop dat je erwat aan heb.

7

marlou1984 schreef:

een eetlepel niet helemaal afgetreken maar ook niet met een hele hoge kop erop is 20 gram hoop dat je erwat aan heb.

super!! nog bedankt ,

het is helemaal gelukt

8

proudmama schreef:
marlou1984 schreef:

super!! nog bedankt ,

het is helemaal gelukt

Nou gelukkig maar!