1

Onderwerp: 2 bruidstaarten

Een bruidstaart voor een leuk stel die hun 30ste trouwdag wilden vieren alsof het weer hun eerste was...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LBVERXJN-D.jpg

en een bruidstaart een voor een jong stel, geheel naar hun wensen gemaakt...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BOQYI487-D.jpg

Bedankt voor het kijken!!

Voor workshops, taarten op bestelling en al je taartbenodigdheden ben je hartelijk welkom in onze winkel in Almere! www.justenjoyit.nl

2

Re: 2 bruidstaarten

Heel mooi! :thumb:

3

Wauw, wat een mooie taart zeg!

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

4

Mooi!
Respect voor de mensen die witte taarten maken. Zelfs een Nijntje hoofdje -in het wit uiteraard- vind ik al lastig, omdat ik dan als de dood ben voor van die kleine stofjes (en ik geef niet graag stofjes cadeau aan de kids van mijn vriendinnen ;) ). Hoe doen jullie dat toch?

5

superstrak :Y

en ik wil dan heel graag weten hoe je doorschijnen onder de fondant/marsepein voorkomt,  :think:  kan dat ook zonder een superdikke :s  botercrèmelaag?

enneuh stofjes/pluisjes voorkom je  :think: door een schort/wit overhemd te dragen, handen wassen en nog eens wassen en afdrogen aan theedoek/papier,  schoon werkblad ( :rolleyes: wanneer niet dan??), :think:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

Carien schreef:

en ik wil dan heel graag weten hoe je doorschijnen onder de fondant/marsepein voorkomt,  :think:  kan dat ook zonder een superdikke :s  botercrèmelaag?

enneuh stofjes/pluisjes voorkom je  :think: door een schort/wit overhemd te dragen, handen wassen en nog eens wassen en afdrogen aan theedoek/papier,  schoon werkblad ( :rolleyes: wanneer niet dan??), :think:

Doe ik, doe ik, doe ik en ben hygiënisch op het hysterische af (witte kleding doe ik niet altijd en wordt inderdaad afgestraft). Maar ik heb ook het gevoel dat ik altijd alles zie als ik zelf iets heb gemaakt... Iets te goede ogen misschien, waar ik dan wel weer erg blij mee ben!

7

Prachtige taarten  :thumb:

8

Immila schreef:
Carien schreef:

Doe ik, doe ik, doe ik en ben hygiënisch op het hysterische af (witte kleding doe ik niet altijd en wordt inderdaad afgestraft). Maar ik heb ook het gevoel dat ik altijd alles zie als ik zelf iets heb gemaakt... Iets te goede ogen misschien, waar ik dan wel weer erg blij mee ben!

Inderdaad alles wat hierboven gezegd wordt. En alles nadrogen met papier (ook handen)..
Maar je ziet zelf altijd meer omdat je er natuurlijk dicht met je neus boven hangt  :s
Ik heb de botercreme niet superdik maar zorg wel dat de taart volledig is bedekt met de creme. En uiteraard, de fondant niet te dun uitrollen.

Bedankt voor jullie leuke reacties!!

Voor workshops, taarten op bestelling en al je taartbenodigdheden ben je hartelijk welkom in onze winkel in Almere! www.justenjoyit.nl

9

mooie taarten hoor!!! Ik ben zelf niet zo van zilver op een taart, zoals bij de eerste, de tweede vind ik daarom mooier! Maar ze zijn erg mooi gemaakt hoor!!

10

Heel mooi!!