1 Laatst bewerkt door Baylah (20-03-2011 20:31)

Onderwerp: Waarom eigenlijk een slagroomspuitzak ?

Waarom niet zoiets als een slagroomspuit van plastic (je weet wel, dat zou werken zoals een siliconenspuit van gamma of zo, in pistoolvorm), zou dat niet veel makkelijker werken ?

Ik vind spuitzakken helemaal niet efficieënt als ik het zo bedenk. Weet iemand misschien ergens zo'n soort spuit te koop, van hard plastic of dergelijk materiaal ?

2

Re: Waarom eigenlijk een slagroomspuitzak ?

Bij Blokker of Marskramer of Hema zou ik dan kijken.
Ik vind een zak makkelijker om vast te houden, kan voor mijn gevoel mooiere toeven etc. spuiten. Maar dat is dan wel persoonlijk natuurlijk.

3

Dank je voor de tip, morgen ga ik er meteen even kijken, hier noemde net iemand al een "boiliespuit" uit de hengelsport, lijkt er nog het meest op hetgeen ik bedoel maar of dat hetzelfde is vraag ik me af.

4 Laatst bewerkt door krizzy1978 (20-03-2011 20:56)

Hema en blokker hebben ze allebei, alleen ze zijn best klein. Ik heb ze ook en vind die van de blokker het beste werken.

Liefs van Christel
www.taartvanchris.hyves.nl

5

ik heb er ook 1tje vd marskramer... Ik was hem gewoon telkens.. Ik vind het zo'n gedoe van die wegwerpzakken.

6

Baylah schreef:

Waarom niet zoiets als een slagroomspuit van plastic (je weet wel, dat zou werken zoals een siliconenspuit van gamma of zo, in pistoolvorm), zou dat niet veel makkelijker werken ?

Ik vind spuitzakken helemaal niet efficieënt als ik het zo bedenk. Weet iemand misschien ergens zo'n soort spuit te koop, van hard plastic of dergelijk materiaal ?

Ik heb ook zo'n spuit van de blokker, vind hem idd veel makkelijker dan een spuitzak (met slagroom en bc dan)

7 Laatst bewerkt door Ennas (20-03-2011 21:50)

Hey hallo,

ik heb thuis een slagroomspuit van het merk isi. Het is een rvs bus waar je ongeslagen slagroom in doet met suikerwater en een gaspatroon op aansluit. Voor echte verse slagroom uit spuitbus. Bedoel je zoiets??? Er kan denk ik wel alleen maar slagroom in.

Of bedoel je van die kleine plastic garneringsspuiten?? Die kan je halen bij de blokker, marskramer, hema en dacht ook de xenos.

Groetjes Sanne

Groetjes Sanne

8

Onder apparatuur verstaan we dingen op stroom, gas, batterijen etc.

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

Bedankt allemaal voor de reacties, morgen eentje kopen bij Blokker, blij dat er een oplossing beschikbaar is  :)

Groetjes, Baylaahtje