26

Re: Weer een koelkast kijken moment....

gertieneke schreef:
conny4u schreef:
gertieneke schreef:

Ik vind ze allebei weer geweldig, maar de hondjes-taart vind ik het allerleukst  :Y
Even  een "blonde" vraag, zetten jullie de taart met fondant en al dan zo in de koelkast ? Zonder doos of met ? Maar gaan je decoraties van fondant er dan niet " aan" ?
Ik ben een beetje het wel-of-niet-in-de-koelkast spoor kwijt  :(

Mijn gaan bijna altijd in de koelkast..omdat ik er vullingen in doe die er in moeten..
Ik heb een hele grote taarten koelkast en daar staat verder niets anders in..
Mijn taarten gaan zo met het plankje in de koeling hoor... wel op standje 1

Dank je wel voor je uitleg, ik durf eigenlijk alleen de vullingen te gebruiken die niet in de koeling hoeven, omdat ik niet weet waar ik ermee heen moet als ze klaar zijn Heb wel plaats in mijn koelkast voor het afsmeren en zo maar niet voor de hele toren Maar in geval van nood, kan ik hem dus leeg halen en op standje 1 zetten  :D

ja hoor dat gaat dus prima...
alleen omdat ik veel op bestelling bak en een bedrijf ben vind ik het belangrijk om aparte koelkasten te hebben voor de taarten....
Vindt het niet kunnen om taarten voor klanten (ook voor mezelf niet hoor hahahaha ;) ) Tussen de  chorizo en andere etenswaren te zetten....
Vandaar dus aparte koelkasten in mijn atelier

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

27

allemaal heel schitterend :thumb:

Als je elke dag doet wat je leuk vind....hoef je nooit meer te werken (Gandhi)

aaahhh, lieve hondjes

29

Ze zijn beide super Conny en wat knap geboetseerd!!! :thumb:  ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

30

conny4u schreef:
gertieneke schreef:
conny4u schreef:

Mijn gaan bijna altijd in de koelkast..omdat ik er vullingen in doe die er in moeten..
Ik heb een hele grote taarten koelkast en daar staat verder niets anders in..
Mijn taarten gaan zo met het plankje in de koeling hoor... wel op standje 1

Dank je wel voor je uitleg, ik durf eigenlijk alleen de vullingen te gebruiken die niet in de koeling hoeven, omdat ik niet weet waar ik ermee heen moet als ze klaar zijn Heb wel plaats in mijn koelkast voor het afsmeren en zo maar niet voor de hele toren Maar in geval van nood, kan ik hem dus leeg halen en op standje 1 zetten  :D

ja hoor dat gaat dus prima...
alleen omdat ik veel op bestelling bak en een bedrijf ben vind ik het belangrijk om aparte koelkasten te hebben voor de taarten.... 
Vindt het niet kunnen om taarten voor klanten (ook voor mezelf niet hoor hahahaha ;) ) Tussen de  chorizo en andere etenswaren te zetten....
Vandaar dus aparte koelkasten in mijn atelier

Ja, dat is inderdaad heel wat anders, ik haal zowiezo alles wat maar zou kunnen ruiken uit de koelkast voor ik mijn afgesmeerde taartje erin
Maar je weet het maar nooit, dus ik onthoud dezt tip wel  :Y

31

Ik herken dat zo...dat naar de koelkast lopen om elke keer te kijken hoe mooi die toch is :o  O-)  :lol: Maar hij is dan ook zooo lief, die hondjes zijn om op te vreten!! :Y

32

Prachtige taarten en ook zo mooi geboetseerd!  :thumb:

Hoe maak je dat vachtstructuurtje in je hondjes? Met een klein schaartje of gebruik je iets anders?

33

Nel schreef:

Prachtige taarten en ook zo mooi geboetseerd!  :thumb:

Hoe maak je dat vachtstructuurtje in je hondjes? Met een klein schaartje of gebruik je iets anders?

dank je wel nel
ik heb het hier inderdaad met zo'n klein schaartje gedaan....
soms gebruik ik ook twee coctail prikkertjes...zoals bv bij het gras heb ik dat hier ook gedaan....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

34

Ze zijn beide prachtige.Knap geboetseerd. :thumb: