Re: Hebben jullie even tijd voor mijn Klein & Fijn parade?
Het is vooral een grote en heeeele fijne parade. 
www.carolabaktzoethoudertjes.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hebben jullie even tijd voor mijn Klein & Fijn parade?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het is vooral een grote en heeeele fijne parade. 
Ik vind ze echt super, met welke mal heb je de voetballetjes gemaakt?
@ Vicarth: het reliëf van de verjaardagscuppies heb ik gemaakt met een embossingplaatje van de cuttlebug (hobbyzaak!).
@MamavanMicah: die heb ik gemaakt met de Baby Lion & Nursery Patchworkcutters. En ja, hoor: je mag de foto's gerust ter inspiratie opslaan.
@Chris1970: de voetballetjes zijn kant-en-klaar gekochte chocoladeballetjes bij de bakker vandaan. Dat zwart-witte is dus gewoon folie
.
Super!
Mag ik vragen welke bloemetjes je hebt gebruikt voor de bloemetjes voor 'Kim'? Ze zijn erg leuk!
Hallo Sandy, dat is de Multi Petal Press-mold van Sunflower Sugarart.
Hele mooie parade, het ziet er allemaal heel netjes uit. 
Super leuk, mag ik vragen wat het recept is van de stroopwafelcuppies?? Lijk me super lekker!! Alvast bedankt.
Dat "recept" is niet moeilijk; het is nl. de kant-en-klare stroopwafelcakemix van de hebshop
. Makkelijk en lekker!
Dat "recept" is niet moeilijk; het is nl. de kant-en-klare stroopwafelcakemix van de hebshop
. Makkelijk en lekker!
Haha dat is zeker niet moeilijk. Ga gelijk even een kijkje nemen.. 
die zien er top uit,, en PRACHTIG op de plaat gezet
mpbart
Heel gaaf!
Prachtige cc's zeg! Vooral die roze zijn erg chique!
zucht, wat maak jij toch prachtige dingen!!!
hoi, sunflower sugar art en patchwork cutters staan op de beurs!!
HOLLAND SUGARART SHOW
21 EN 22 MEI Alphen aan den rijn
mpbart.
heel leuk allemaal 
Wat een kunstwerkjes!
Allemaal prachtig!
Mag ik weten waar je die (petunia)bloem hebt gehaald? Ben er al heel lang naar op zoek.
Hé, is dit topic ook weer tevoorschijn gekomen? 
Mag ik weten waar je die (petunia)bloem hebt gehaald? Ben er al heel lang naar op zoek.
Dat is de Multi Petal Press-mold van Sunflower Sugarart, te koop bij Ellen's Creative Cakes.
Ze zijn mooi!
@ Vicarth: het reliëf van de verjaardagscuppies heb ik gemaakt met een embossingplaatje van de cuttlebug (hobbyzaak!).
@MamavanMicah: die heb ik gemaakt met de Baby Lion & Nursery Patchworkcutters. En ja, hoor: je mag de foto's gerust ter inspiratie opslaan.
@Chris1970: de voetballetjes zijn kant-en-klaar gekochte chocoladeballetjes bij de bakker vandaan. Dat zwart-witte is dus gewoon folie
.
Goedemorgen,
Mooie cc-parade!
Heeft dat embossingplaatje van de cuttlebug nog een naam waarnaar ik kan vragen in de hobbywinkel? Vind het een erg mooi reliëf!
Gr.
Sandra
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hebben jullie even tijd voor mijn Klein & Fijn parade?