1

Onderwerp: Waarin een meisje groot kan zijn!

Oke, neezeggen is lastig. Maar soms krijg je ook aanvragen.... Een vriendin van mijn vriendin, haar dochter werd 13 woensdag. Normaal hebben ze taart van een bekende (weet even niet meer hoe en wat), maar die kon niet. En nu zat het meisje zonder taart (hema kan altijd nog). Nu is een paar maanden geleden haar vader overleden, tja en dat zijn de verhalen waar ik dan toch gevoelig voor ben. Zelf op cursus, dus de dag zelf was geen optie. Of ik een taart wilde maken op maandag? Krijg nog even de bijnajarige zelf aan de telefoon, ja dan ga je......

Geen naam, geen leeftijd, alleen bloemen, hartjes en papa. Kleur rood, paars en roze. Goed meisje, regelen we voor je! Gevuld met hazelnootpasta, chocoladepasta (tja bij lastminute is hier de kast soms ongevuld...),chocobcr en chocobolletjes. Heeft de moeder ook nog eens geen auto en heeft mijn man de taart thuisgebracht....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EU4BVLHG.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-REFWBZKB.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UJ64TPFL.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WONND88V.jpg

Mag duidelijk zijn waar de inspiratie vandaan kwam  :D Waarvoor natuurlijk dank!

Enjoy!

2

Re: Waarin een meisje groot kan zijn!

Prachtig!

3

Geweldig mooi gemaakt !!  :thumb:

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

4

:thumb:

Groetjes Suz@n

5

Toppie, want je hebt wel mooi de dag van dat meisje helemaal goed gemaakt!!!

Erg stijlvol taartje!! Ik verbaas me er eigenlijk over dat die kleuren zo leuk bij elkaar passen  :o (Stam nog uit de tijd dat je leerde dat dat niet kon omdat het vloekt..... ;):lol:
Vooral je randje onderaan vind ik heel leuk zo met die hartjes en bloemetjes om en om!

6

Ik vind hem helemaal super, en jij bent superlief  :Y  dat je dat toch maar even hebt gedaan voor dat meisje :thumb:

Lieve groetjes van Nicole

7

Jee wat een verhaal, en wat superlief van je dat je dat gedaan hebt..

Erg mooie kleuren vind ik, en de hartjes en bloemetjes onderaan de rand vind ik erg cute..

:thumb:

A chocolate in the mouth is worth two on the plate

8

cassie schreef:

Erg stijlvol taartje!! Ik verbaas me er eigenlijk over dat die kleuren zo leuk bij elkaar passen  :o (Stam nog uit de tijd dat je leerde dat dat niet kon omdat het vloekt..... ;):lol:
Vooral je randje onderaan vind ik heel leuk zo met die hartjes en bloemetjes om en om!

hahahah, ik roep ook altijd dat rood en roze (of paars) niet bij elkaar mogen en dan kijken ze me aan alsof ik van een andere planeet kom...gelukkig ben ik niet alleen hahahah :thumb:
Al moet ik wel zeggen dat ik blij ben dat dat achterhaald is hoor, want het kan prima

9

meinouw schreef:
cassie schreef:

hahahah, ik roep ook altijd dat rood en roze (of paars) niet bij elkaar mogen en dan kijken ze me aan alsof ik van een andere planeet kom...gelukkig ben ik niet alleen hahahah :thumb:
Al moet ik wel zeggen dat ik blij ben dat dat achterhaald is hoor, want het kan prima

Bij mijn vorige taart was dit ook al de vraag in combi. Ook ik kom van die tijd  :lol:  :lol:  Het duurde ook heel lang voordat ik een beeld had van de taart (de vorige dus, woezel en pip), ook omdat de ouders zelf ook zich afvroegen of het wel kon. Maar eenmaal af, vond ik het ook achterhaald, dus met deze nieuwe vraag kon ik sneller uit de voeten (gelukkig maar, want had nu beduidend minder tijd...)

Enjoy!

10

Erg mooi!

11

super mooie taart!
is complimentje waard  ;)