1

Onderwerp: prinsesje leuk genoeg?

He lady's

Even een vraagje! Ik heb nu al een aantal taarten gemaakt maar eigenlijk nog nooit echt geboetseerd. Dus vandaag maar eens een poging gewaagd.

Nu is de vraag: Is ze leuk genoeg voor op de taart? En wees eerlijk ik kan wel tegen een stootje ;)

(De taart is voor de doop van mijn kleine nichtje a.s. zondag/
2 etages: zuurstok roze met rode en goude accenten)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-APJ8IHJ6.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Q76ZFVYP.jpg

2

Re: prinsesje leuk genoeg?

Ik vind haar heel schattig alleen als ik heel eerlijk mag zijn zou ik er nog een pupil in doen in de oogjes :think:

3

Ik vind haar schattig.
Misschien in het kroontje nog wat goud verwerken? Of een klein gouden roosje bovenop de schoentjes. Je moet het natuurlijk wel in een geheel met de taart zien maar de kleur is wel veel rood. En ik snap niet zo goed wat dat gele/gouden sliertje om haar heen is, is dat een sjerp?

maar...zoals ik al zei is ze erg leuk en ik mag eigenlijk niets zeggen want ik doe het je nog niet na hoor! heb aleen gekeken naar hoe ik het zou doen :o

4 Laatst bewerkt door Esmaatje (18-03-2011 23:45)

Ik vind hem erg leuk! Kan me helemaal voorstellen dat je nichtje er erg blij mee is. Het enige dat mij opvalt is het linkerhandje, dat lijkt te ontbreken aan het armpje.

Edit: er is wel een handje zie ik nu, het lijkt op de foto alleen wat klein. Ws. in het echt niet storend.

5

Vind haar er leuk uitzien, maar inderdaad even wat accent aanbrengen op de ogen en ik zou haar knietjes iets verhogen waardoor het duidelijker is dat ze haar benen aan de zijkant heeft. Voor de rest super :thumb:  :thumb:

6 Laatst bewerkt door Chiara2 (18-03-2011 23:51)

@ ing : Dat is inderdaad een goed idee een extra pupil dat maakt haar ogen maybe wat sprankelender! Dankje!

@ Clau79: Haha je mag altijd wat zeggen, fijn juist! Het was inderdaad als sjerp bedoelt dat had ik gedaan om de effe kleur op het lichaam een beetje te onderbreken maar ik ben er ook niet echt blij mee. Ik denk dat ik hem eraf haal en wat gouden accenten aan ga brengen. Goed idee trouwens kleine roosjes op de schoenen!

@Esmaatje ik ga inderdaad dat handje aanpassen ziet er een beetje uit als een klompje nu je het zegt ;)

@Siep Thanks voor het idee van de knietjes, ik wist niet zo goed hoe ik dat aan moest pakken!

7

Nou ik heb een aantal veranderingen toegepast n.a.v. jullie tips

het resultaat-->

http://www.mijnalbum.nl/Foto-C6D6OGTG.jpg

Ik ben er blij mee! dankjewel !

8

Ziet er prachtig uit!!

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

ziet er super uit, wat een verschil zeg, die oogjes!

I never met a calorie I didn't like....

10

Goed gedaan hoor!
De veranderingen die je hebt aangebracht in de oogjes  :thumb:

De handjes kun je voortaan misschien wat groter maken door het armpje aan het einde een beetje platter te maken, daarna de duimpjes eruit snijden, deze een beetje bij boetseren en dan pas de vingertjes. Polsje slanker maken door deze tussen de beide duimen en wijsvinger zachtjes te draaien.
Je zult zien dat het volgende handje al een stukje beter gaat! ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

11

mooi geworden hoor de voor en na foto is een hele metamorfose

Proost!