Onderwerp: Kan dit?
Hallo
ik heb eindelijk zo'n plastic doorzichtige bol gekocht waar ik een babytje in ga doen maar nu wil ik weten kan ik eetbare lijm gebruiken om het vast te zetten?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Kan dit?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo
ik heb eindelijk zo'n plastic doorzichtige bol gekocht waar ik een babytje in ga doen maar nu wil ik weten kan ik eetbare lijm gebruiken om het vast te zetten?
Als je het dicht lijmen van het bolletje bedoelt, dat gaat zo goed dicht dat ie niet gelijmd hoeft te worden. De inhoud bleef bij die van mij netjes aan de binnenkant plakken zonder hulpmiddelen.
Als je het dicht lijmen van het bolletje bedoelt, dat gaat zo goed dicht dat ie niet gelijmd hoeft te worden. De inhoud bleef bij die van mij netjes aan de binnenkant plakken zonder hulpmiddelen.
Oke bedankt voor de tip maar ik bedoel eigenlijk de bal zelf op de taart
als t goed is zit er een 'tuutje' (of ophang-oogje, hoe je het ook wilt noemen ) aan de bol, die kun je zo in de taart steken.
als t goed is zit er een 'tuutje' (of ophang-oogje, hoe je het ook wilt noemen
) aan de bol, die kun je zo in de taart steken.
Jah dat heb ik net maar gedaan,maar het is fijn nu te lezen dat het ook de bedoeling was
Zo taartje is af,het is voor een babyshower voor mijn schoonzus,dubbele verassing
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Kan dit?