1

Onderwerp: Bruidstaart

Dit is eigenlijk een beetje raar. Morgen is mijn schoonvader jarig en ik zou een taartje voor hem maken. Vorig jaar had ik een taartje gemaakt met zwart erin. Blijkt dat nou net de kleur te zijn waar hij niet van houdt. Dus ik dubben en dubben. Wat zou ik maken? Ik dacht eerst aan een wavy. Maar ja die vind ik dan met grijs wel weer mooi en ik vond dat iets te veel naar zwart gaan. Toen een wavy met lichtblauw en groen. Maar ik heb helemaal geen mooie kleur groen.. Nee dan zou hem ook niet worden. En ja mijn lievelingskleurtje is roze maar dat vond ik niet zo passen bij een man..  :lol:

Wat dan? Toen bedacht ik me dat het bij familie juist leuk is als je iets kunt maken wat je nog niet eerder hebt gedaan. Of iets wat je juist heel graag doet.. Toch...?  Een bruidstaartje is het geworden. Maf he? Maar ja wel weer een leuke foto voor op mijn site. En ach mijn schoonvader geeft er niks om, zolang het maar lekker is.
En dat is ie. 3 x gevuld. 2 lagen lemoncurd (onze nieuwe favoriet, man wat is dat spul lekker :9 ) en een laagje dulche de leche

Hier komt ie dan eindelijk:
http://94.100.114.108/1262300001-1262350000/1262335701-1262335800/1262335719_5_2b9q.jpeg
En nog een detailfoto van de strik. Zo je de parelmoer e.d. wat beter zien.
http://94.100.120.103/1262300001-1262350000/1262335801-1262335900/1262335847_5_NTot.jpeg

2

Re: Bruidstaart

Mooi taartje en ook wel een slim idee om wat uit te proberen als de ontvanger dat niet uit maakt!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

3

Mooi hoor, en slim idee om zo een bruidstaart uit de proberen.

Cake makes your smile !!!

4

Het is een heel mooi taartje geworden! Sierlijk & Sjiek! Erg mooi! Wel jammer dat als het de ander niets uitmaakt dat je geen 'eer' van je werk hebt. Het is toch ook leuk om te horen dat ze hem mooi vinden als je zo je best erop hebt gedaan! Welke kleur zijn de roosjes op de zijkant?

Groetjes Heleen

5

Hij is leuk! :thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

6

Heleen1 schreef:

Het is een heel mooi taartje geworden! Sierlijk & Sjiek! Erg mooi! Wel jammer dat als het de ander niets uitmaakt dat je geen 'eer' van je werk hebt. Het is toch ook leuk om te horen dat ze hem mooi vinden als je zo je best erop hebt gedaan! Welke kleur zijn de roosjes op de zijkant?

Ze vinden mijn taartjes wel mooi hoor en lekker ook.  Alleen hebben ze natuurlijk al vaak geproefd.. :9

Die heb ik met bronsspray van PME ingespoten.