Re: Dit vind ik geweldig om te maken!!!!!!
Wow super zeg.
Echt prachtig
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dit vind ik geweldig om te maken!!!!!!
Wow super zeg.
Echt prachtig
Mijn god wat veel reactie's!! Super leuk!! Tnx !!
De eerste is ook helemaal mijn ding! Geweldig
![]()
Met welke uitsteker heb je de hortensia bloemetjes gemaakt?
De hortensia is gemaakt met een JEM uitsteker!!
Prachtige parade!!!
De hortensie's zijn helemaal toppie

Een pareltje! Schitterend! Ook je andere taarten, heel mooi en strak!
Super mooi zeg, en dan vooral die bovenste, je hortensiabloemetjes zijn prachtig gedaan zo, heb ze ook maar nog niet zo gebruikt.
waauw,wat is de taart voor oma geweldig,dit is helemaal mijn ding.De andere taarten zijn ook mooi

Wauw wat een geweldige mooie taart (en)!!!!
super!!! die eerste vind ik erg mooi, maar met stencils durf ik nog niet 
Wow die eerste is echt meer dan mooi!!!!!
Die tweede is wel echt een stoere jongens taart ook erg mooi hoor!
En bbp is ook zomlekker strak en lief superbtaarten maak jij.
Je oma taart vind ik helemaal geweldig. Supersjiek. Pr8ig gemaakt! Wat zal vriendlief trots lopen te zijn zeg..........
Prachtige taarten! Echt super mooi!!! 
Vooral die eerste, helemaal super
Prachtig

Complimenten voor alledrie je taarten, maar de eerste... ik smelt! Wat een schitterende kleurcombi! Los van de afwerking, die ook helemaal top is
Mag ik vragen welk kleurtje bekleding je hebt gebruikt?
Complimenten voor alledrie je taarten, maar de eerste... ik smelt! Wat een schitterende kleurcombi! Los van de afwerking, die ook helemaal top is
![]()
Mag ik vragen welk kleurtje bekleding je hebt gebruikt?
Dit is witte fondant met een beetje caramel van sugarflair en een beetje ivory van americolor.
Alle deco is gemaakt met wit en bovenstaande kleur.. en dan gedust met diverse witte dustpoeders (pearl white, white gold, super white, oyster). Gaf heel mooi wat subtiele verschilletjes.
Oma was helemaal ontroerd toen vriend hem vanochtend ging brengen.. Zoiets had ze nog nooit gekregen voor haar verjaardag!! 
Mooie parade. Ik vind de eerste echt prachtig!!
Super parade
Oma zal wel super blij zijn?
Adrienne schreef:Mag ik vragen welk kleurtje bekleding je hebt gebruikt?
Dit is witte fondant met een beetje caramel van sugarflair en een beetje ivory van americolor.
Thanks!
Ooooooooooo Joyce ze zijn allen mooi maar je eerste is SUPER!!!

Kan iemand mij vertellen hoe je stap voor stap zo'n topper maakt?!?!
Alvast bedankt!!!
3 prachtige plaatjes 
Heel erg Gaaf!! SUPER MOOI!! mag ik vragen welke uitsteken je voor het bloemetje gebruikt?? 
helemaal mijn ding ook! die eerste, ge-wel-dig!
super mooie taarten hoor
Mag ik vragen hoe je dat randje in de bovenste taart maakt van die eerste taart..?
Kan iemand mij vertellen hoe je stap voor stap zo'n topper maakt?!?!
Alvast bedankt!!!
Heel erg Gaaf!! SUPER MOOI!! mag ik vragen welke uitsteken je voor het bloemetje gebruikt??
De topper van de 1e taart? Dat is een blanda bolletje in 1 keer mee bekleed met de taart daaronder, daarop zitten hortensia bloemetjes gemaakt met een JEM cutter! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dit vind ik geweldig om te maken!!!!!!