1

Onderwerp: PME bakvorm in vaatwas... Nog bruikbaar?

Gisterenavond wilde ik nog gauw een biscuit bakken tijdens het koken. Ik gebruikte voor het eerst mijn nieuwe PME-bakvorm en samen met de andere vaat belandde hij in de vaatwasser op het warmste programma dan nog... De bakvorm voelt nu 'dof' aan, is veranderd van kleur en zit vol vlekjes... Kan ik hem nog gebruiken of niet??

Fond Of Cakes

2

Re: PME bakvorm in vaatwas... Nog bruikbaar?

Lotte Bovijn schreef:

Gisterenavond wilde ik nog gauw een biscuit bakken tijdens het koken. Ik gebruikte voor het eerst mijn nieuwe PME-bakvorm en samen met de andere vaat belandde hij in de vaatwasser op het warmste programma dan nog... De bakvorm voelt nu 'dof' aan, is veranderd van kleur en zit vol vlekjes... Kan ik hem nog gebruiken of niet??

Ja hoor.. heb hem ook wel eens in de vaatwasser gedaan.

3

Ik heb dat ook 2 keer (zelfs?) gehad :o..... wit uitgeslagen maar werken gaat nog prima. Daar doet het wit/dof uitslaan gelukkig helemaal niks aan af.

4

heb het ook wel eens gehad, toen wilde manlief aardig zijn. Ik doe ze altijd met de hand omdat het toch gaat oxideren met de vaatwastabletten en dat schijnt niet goed te zijn omdat er dan metalen vrijkomen.

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)