Re: Niet meer origineel maar ach.... de klant bepaald!!!
Zoals ik net al op hyves had geschreven wat een super taart!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Niet meer origineel maar ach.... de klant bepaald!!!
Zoals ik net al op hyves had geschreven wat een super taart!
Het is en blijft een hele schattige-meiden-taart !
Hij is supermooi,toppie
Ik had hem ook nog niet eerder zo met Minnie gezien, ik vind het superleuk 
Heel mooi, mag ik hem gebruiken als inspiratie. Mijn zoontje word volgende maand 3 en wil graag een mickey mouse taart en toevallig had ik al bedacht dat ik zo'n half hoofd op de taart wilde maken.....zo'n geweldig voorbeeld komt dan goed van pas...haha
Jeetje Peggy, wat is deze ook weer gaaf!
volgens mij maak jij eigenlijk alleen maar prachtige taarten
Ben echt fan van jouw werk!
Wauw, prachtig!
Wat maak je toch een geweldige taarten!
Groetjes Diny
Ben een tijdje weggeweest, dus deze nog niet gezien. Hij is superschattig. Zeker een "onthoudertje"
hé Peggy ,vind deze ook wel weer erg leuk.
taartgroetjes Carla
Super leuke taart. 
Niet origineel?? hij is prachtig!
waaauuw!
Oh wat een geweldige reacties allemaal hier.... jullie zijn zooooo lief
hihi
Hij is SUPERgaaf!!!! (origineel of niet, jij geeft er toch je eigen, originele draai aan en nog geweldig mooi uitgevoerd ook).
Maar 1 kritiekpuntje: deze hoort in de stapelparade
![]()
Ik heb heb hem dan ook maar verplaatstGroetjes, Jozien.
Maar eh.... is toch een stapeltaart... waar had ik hem staan dan...??? toch bij de stapels!??!
peggyvandeven schreef:Clau79 schreef:Ahh, wat een snoeppie!
Ben nieuw hier dus kende hem nog niet.
Mag ik vragen wat de maten van de taarten zijn die je hebt gebruikt, en zit onder het hoofdje ook taart of is het volledig marsepein?
Ik ga deze zeker onthouden!
Ook leuk trouwens die CC's erbij.Deze taart is 20/15 en 10 cm en een klein boltaartje onder het hoofdje.... soort van meptaartje. Ik vul altijd met 3 flinke lagen creme dus deze is zeker goed voor 30 personen.
Elke laag is met 3 lagen creme gevuld!!! snappie!??
bedoel je dan dat je de taart 3 keer doorsnijd of 3 lagen op elkaar
Ik vind je taart helemaal geweldig, vraagje hoe krijg je de oren erop bevestigd, doe je dit met een prikkertje?
Inderdaad met prikkers en klein beetje "lijm"
Wauw, wat een schitterende taart. Ik had hem nog niet eerder gezien. Mooie kleurtjes ook.
Heel heel erg mooi! 
Nou ik vind hem
origineel zat hoor supertaart !!
Wat een mooie en lieve taart! Prachtig strak en super afgewerkt
(en ook nog mooi gefotografeerd
).
Wederom weer eentje om de mond van open te laten vallen! 
Heel mooi weer!
Ik zit iedere keer weer met open mond naar jouw taarten te kijken, wat een talent ***jaloers***
ik vind hem hartstikke origineel, had hem nog niet eerder gezien; mooi en strak!
Echt heel mooi, kende het idee wel maar vind deze super uitgevoerd (sla hem ook even op!)
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Niet meer origineel maar ach.... de klant bepaald!!!