Re: Cactus taart (eerste keer bloem, eerste keer royal icing)
super gaaf gemaakt zeg!
http://lovebelscakes.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Cactus taart (eerste keer bloem, eerste keer royal icing)
super gaaf gemaakt zeg!
Wat een leuke taart is dit zeg!
Errug mooi
Helemaal geweldig, ik zou er een dummy van maken voor in de vensterbak. Heeft echt niemand door dat het geen echte is.
Groetjes Jolanda
super mag ik hm opslaan? mn ante is een planten freak en ze is binnekort jarig en vind fondant vies... zou het ook lukken met boercreme denk je
Wat ontzettend gaaf gemaakt! Het is net een echte cactus .
WAUW!!! echt ontzettend mooi! WAUW!!
En wat ziet de binnenkant er smakelijk uit zeg
wow, das echt heel erg leuk! Erg creatief en origineel
jeetje, die is super gaaf!!!
auw wauw, hij echt mooi en leuk
super mag ik hm opslaan? mn ante is een planten freak en ze is binnekort jarig en vind fondant vies... zou het ook lukken met boercreme denk je
Wat grappig dat er gereageerd wordt op een oud topic nog . Dankjulliewel voor de complimenten!
Natuurlijk mag je hem opslaan! Geen idee of het ook lukt met botercreme... Maar denk als je hem goed koelt na het aanbrengen dat het wel moet lukken.
Laat je weten of het gelukt is met botercreme als je hem gemaakt hebt? Ben erg benieuwd
Wat ontzettend gaaf zeg! Een cactus staat bij mij ook nog op mijn verlanglijstje !
ja ik zal laten weten oft gelukt is het staat op mijn planning over een twee tal weken spannend!!!
Wauw, echt super
Heel erg leuk geworden zeg! Wat een goed idee met die aarde ook (en lekker)!
wauw!! Bijzonder hoor! Leuk gedaan
Supergaaf!!!
hoi
ik ik ging je laten weten als ik mn catus had gemaakt.. maar tis geen boetercrame geworde
omdat ik vndg vel taarten make mocht ist icing vd icing tbes geworden!!
heb hm juist gepost bij taaren parade en nog eens bedankt voor de inspiratie
wauw mooi! net echt maar dan lekkerder hahaha
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Cactus taart (eerste keer bloem, eerste keer royal icing)