Onderwerp: toch een bruidstaartje
Mijn broer is afgelopen maandag getrouwd, hij is eigenlijk het type van een feest en alle poespas hoeft niet. In eerste instantie zouden we 's middags bij het stadhuis de ceremonie bij wonen en dan 's avonds weer bij elkaar komen en dan uit eten. Er zou dus eigenlijk geen gelegenheid zijn voor taart, Uit eindelijk werd er de vrijdag ervoor besloten dat we in de tussentijd met hem mee naar huis zouden gaan en daar een bakje koffie zouden pakken en dan met zijn allen (uiteindelijk 6 man) uiteten gaan.
Die kans kon ik dus niet laten liggen. Zaterdags opgebeld met de onschuldige vraag of ze het leuk en lekker zouden vinden als ik iets voor bij de koffie zou maken. Ja dat was goed (had het aan mijn schoonzus gevraagd en die is helemaal gek op cake en vooral die van mij
) maar het moest voor maar een paar personen zijn en ik hoefde er niet al te veel moeite voor te doen. Ik zei dat ik wel wat in elkaar flanste. Had al de wildste ideeën.
Uiteindelijk heb ik er dit van gemaakt.

Het moeten mijn broer en schoonzus voorstellen. mijn schoonzus zit op een soort van muurtje en mijn broer leunt tegen een boomstronk (dit was omdat hij anders achterover viel
).
Ik ben heel trots op hoe het is geworden. hier en daar nog wel wat schoonheids foutjes maar dat viel niet eens zo op.
Ze waren er helemaal gek op. Omdat ik nogal wat ruimte voor het bruidspaar nodig had was hij groter geworden als in eerste instantie in de planning en hadden ze nog een groot deel over.
Heb ze aangeraden die in de vriezer te gooien maar dat zou wel goedkomen. 
erg knap gemaakt ook
)