Onderwerp: kussen taart met schoen !
mijn eerste kussen taart zonder wilton vorm , zelf gesneden.Eeerst tiara geprobeerd maar dat was een ramp dan maar schoen op de taart

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kussen taart met schoen !
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
mijn eerste kussen taart zonder wilton vorm , zelf gesneden.Eeerst tiara geprobeerd maar dat was een ramp dan maar schoen op de taart

wauw wat mooi!
Dat leer ik nooit!
Mooie taart en gedetailleerd afgewerkt! Tip: zorg voor een egale achtergrond/ondergrond, dan springt je taart er beter uit 
I know maar durfde de taart niet meer optillen
en kon niet wachten voor een foto :-)
@Queenie123
ik weet niet hoever je staat , ik ben zelf pas bezig vanaf dec 2010 en al bij al is dit nog een heel eenvoudige taart hoor.
heeel mooi en het schoentje is echt gaaf

eigenlijk is het schoentje door mijn vriend gemaakt , was te ziek om eraan te beginnen. Ben trots op hem 
eigenlijk is het schoentje door mijn vriend gemaakt , was te ziek om eraan te beginnen. Ben trots op hem
Serieus? Je mag met recht trots zijn!!! De enige inbreng die mijn man heeft is de vullingen proeven

trotse mama schreef:eigenlijk is het schoentje door mijn vriend gemaakt , was te ziek om eraan te beginnen. Ben trots op hem
Serieus? Je mag met recht trots zijn!!! De enige inbreng die mijn man heeft is de vullingen proeven
![]()
Super taart... Ik vind het maar knap dat je mannetje dit heeft gedaan. Je taartje is geweldig.
Geweldig, net echt. Een heerlijk zacht kussen. Het mooie glimmende muiltje. 
Tjonge, je vriend is zijn roeping als schoenontwerper misgelopen.... prachtig gedaan!
Gaaf!!
Handig zo'n vriend!! Jullie vullen elkaar prima aan

Erg mooi gemaakt!!!!deze staat ook op mijn lijstje om te maken.
Heel erg mooi hoor.... dat kussen!
Liefs
Jolanda
@Queenie123
ik weet niet hoever je staat , ik ben zelf pas bezig vanaf dec 2010 en al bij al is dit nog een heel eenvoudige taart hoor.
..... erg zelfverzekerd! We zijn mss niet allemaal even goed, of hebben niet allemaal even veel tijd om te oefenen....?
Ik ben ook een beginneling (om maar met datum te 'gooien' oktober 2010, verder is dat onbelangrijke en overbodige informatie
) maar heb me nog niet aan een kussen gewaagd hoor, en trouwens ik vind deze schitterend!
Chapeau, een geweldig kussen, met superschoen!

edit: oh excuus, bij nogmaals lezen (moeilijk hoor goed lezen
).... zie ik dat de maakster dit schrijft...ik dacht dat het een reactie was op.... Sorry hoor
zal voortaan beter lezen...
Neemt niet weg dat ik het mooi kussen vind, al lijkt ie me nog steeds niet eenvoudig.... 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kussen taart met schoen !