1

Onderwerp: Met dowel in de vriezer?

Ik wilde een stapeltaart maken voor mijn nichtje maar omdat ruim 2 uur rijden van ons vandaan woon wil ik hem alvast maken zodat ze hem op de dag van haar verjaardag ook heb. Nu komt mijn vraag kan ik de dowels er alvast in doen  :think: zodat ze de taarten zelf alleen maar op elkaar hoe te zetten.

gr Ina

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

2

Re: Met dowel in de vriezer?

als die van plastic zijn kan dat prima!!

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

Mirjam5 schreef:

als die van plastic zijn kan dat prima!!

Kan dit met houten niet dan? Ik vries nooit in maar ben wel nieuwsgierig waarom niet/wel  ;)

4

Ik weet niet. Het lijkt me sowieso niet lekker om hout een tijdje in je taart te laten zitten... :s Het zal niet smelten of zo maar ik ben bang dat je een houtsmaakje krijgt of zo waar ze zitten....

5

Mirjam5 schreef:

Ik weet niet. Het lijkt me sowieso niet lekker om hout een tijdje in je taart te laten zitten... :s Het zal niet smelten of zo maar ik ben bang dat je een houtsmaakje krijgt of zo waar ze zitten....

daar ben ik dus ook bang voor gelukkig heb ik rietjes die precies over de dowel passen  :Y

6

Mirjam5 schreef:

daar ben ik dus ook bang voor gelukkig heb ik rietjes die precies over de dowel passen  :Y

7

Dan moet het gewoon kunnen lijkt me. Door die rietjes gaat niks heen.