1

Onderwerp: Even Voorstellen!

Hoi Allemaal,

Ik zal mezelf even voorstellen: Ik ben Wendy 26 jaar en kom uit Eindhoven. Ben moeder van 2 Kindjes een jongen Djairo van 3 jaar (Wordt volgende maand alweer 4) en een Meisje Djanaya van 1,9 jaar. Een aantal weekjes geleden ben ik begonnen met taartjes maken. In ieder geval een poging gewaagd hahaha en moet zeggen men eerste taart was Super goed gelukt, al zeg ik het zelf :D  En men schoonzusjes waren er heel blij mee en vonden em gelukkig ook heel lekker... Mijn 2de taart heb ik 2 weken geleden gemaakt en was een oefentaartje voor pasen! (wel een beetje vroeg, maar weet nu wel hoe ik em kan maken:) hihi ) Maar goed, ik Ga even uitzoeken hoe ik foto's erbij kan zetten, dan kan ik jullie mijn 2 eerste taartjes even showen!

Wil nog even kwijt dat ik Super blij ben met deze site en helemaal met dit Forum, want werkelijk bijna alles wat ik wil weten kan ik hier vinden, echt geweldig!! 

Groetjes,    Wendy

2

Re: Even Voorstellen!

Welkommmm... Eindhoven is een bijzondere plaats voor me ;)
Zou graag je taartje willen zien.

heel veel succes met het maken van nog veel meer taarten

liefs emine

Happiness is a CAKE!!

3

Hoi Emine,

Dank je, en de foto's van men taartjes zet ik in het daarvoor bestemde Forum...

Liefs, Wendy

4

Hoi allemaal,

Ook ik ben nieuw hier, heb zojuist een profiel aangemaakt. Ik ben pas sinds kort begonnen met het bakken van cupcakes. Mijn eerste biscuit staat nu in de oven... hopen dat ie lukt! Moet wel want morgen ga ik een workshop puzzelplaatje maken doen.

Ik ga ff snel verder snuffelen hier!

Liefs
Jolanda

Kom je mijn baksels ook even bekijken op mijn blog? http://www.create4fun.blogspot.com/

5

Hoi,

Ik ben Ingeborg, woon in Nijkerkerveen. Ben 33 jaar, getrouwd en heb een zoontje Sven van 5 jaar.

Ik heb net mijn tweede taart gemaakt.