26

Re: De Colette Stapel, workshop van Suuz

Plientje89 schreef:

Super mooi!

Welke mold heb je gebruikt voor de juwelen op de zijkant? (niet die parels, maar de ovale juwelen)

De mold van FPC Three Brooches.

Bedankt voor jullie leuke reacties.
Willen jullie echt de achterkant (was voorkant) zien? Ik zal eens even kijken of ik er een foto van kan maken.  ;)

27

Prachtig!!! :Y  :Y  :thumb:  :thumb:

28

Prachtig!!!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

29

Leuk gedaan zeg!! En wat een leuke kleurtjes!!

30

wow! die wil ik ook echt n keer leren maken :D

31

Wow wat een plaatje :thumb:

GAAAAAF! Ik kan niet wachten tot het april is :) Bofkont die ik ben, overdag de workshop en 's avonds concert van Kane  :D

33

Wat een super mooie en elegante taart zeg!
De kleuren zijn ook super gezellig en wat een mooie rol/vouw roosjes.
Is de middelste taart ook taart of een dummy?
Eigenlijk vind ik dat Suuz ook een x richting Amsterdam/Purmerend/Zaandam/Hoorn moet komen!

34

Super mooi.

35

wauw ... keileuke kleurtjes ook  :Y

Tracht dagelijks minstens één maal te glimlachen.

36

Mmmmooooiiii!!

37

petrabennes schreef:

Eigenlijk vind ik dat Suuz ook een x richting Amsterdam/Purmerend/Zaandam/Hoorn moet komen!

Dankjewel voor je reactie.
Ik hoop dat je het niet erg vindt, maar ik ga geen antwoord geven op je vraag, omdat dit ook een deel van de workshop is wat Suuz geeft. En ik vind dat het niet aan mij is om dat hier uit te leggen. Sorry dit bedoel ik niet bot.
Ik hoop voor jou dat Suuz ook een keer die richting opgaat. Want je kunt echt waar heel veel van haar leren.
Maar misschien moet je dan toch eens naar Limburg komen voor een workshop, een weekendje weg eraan plakken, vooral het zuiden van Limburg is de moeite waard. Want Suuz heeft een heel leuk pandje in Valkenburg (is volgens mij wel nog veel klussen)

38

jaloerssssss! :Y  :o  :o

deze is ook echt heeeeel mooi geworden :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

39

Waanzinnig!
Echt heel mooi, wat een leuke kleurencombinatie ook!

@lice schreef:
petrabennes schreef:

Ik hoop dat je het niet erg vindt, maar ik ga geen antwoord geven op je vraag, omdat dit ook een deel van de workshop is wat Suuz geeft. En ik vind dat het niet aan mij is om dat hier uit te leggen. Sorry dit bedoel ik niet bot.
Ik hoop voor jou dat Suuz ook een keer die richting opgaat. Want je kunt echt waar heel veel van haar leren.
Maar misschien moet je dan toch eens naar Limburg komen voor een workshop, een weekendje weg eraan plakken, vooral het zuiden van Limburg is de moeite waard. Want Suuz heeft een heel leuk pandje in Valkenburg (is volgens mij wel nog veel klussen)

Wat netjes van je Alice, dank je wel :)
Maar dit is niet door mij bedacht hoor, het is geïnspireerd op een taart van Colette Peters en op haar technieken.
Het is dus inderdaad gewoon een stukje piepschuim ertussen :)

En het pandje is nog heeeeeeeel veel klussen  :s

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

41

@ Suuz
Ik wist niet of dit ook in het boek stond van Colette Peters. Ik heb het boek nog niet, wil hem wel heel graag. Er staan volgens mij hele mooie, prachtige taarten erin.

Als je hulp nodig hebt bij het klussen dan hoor ik het graag, anders kom ik wel met wat lekkers even op bezoek. je goede moed in praten als je het niet meer ziet zitten het klussen (maar volgens mij is dat niet nodig bij jou). ik heb nog twee boefjes die kunnen heel goed slopen. ;)

42

@lice schreef:
petrabennes schreef:

Het was pure interesse omdat ik vond dat de rozen er zo mooi op bleven zitten en ik me afvroeg of het de grote bol kon dragen.
Als er iemand is die veel workshops volgt ben ik het wel en bedelen om tips uit een workshop die ik zelf niet gevolgd heb zou je mij dus niet zien doen.

43

Dat geloof ik ook wel dat je niet bedelt om tips. Maar ik wist niet of suuz dit op prijs stelde, zodoende mijn antwoord.
Maar Suuz heeft zelf het antwoord gegeven. :Y

44

PRACHTIG!!
Hij is ook zo leuk!!

Liefs, Zanoni

45

wow!

@lice schreef:

@ Suuz
Ik wist niet of dit ook in het boek stond van Colette Peters. Ik heb het boek nog niet, wil hem wel heel graag. Er staan volgens mij hele mooie, prachtige taarten erin.

Als je hulp nodig hebt bij het klussen dan hoor ik het graag, anders kom ik wel met wat lekkers even op bezoek. je goede moed in praten als je het niet meer ziet zitten het klussen (maar volgens mij is dat niet nodig bij jou). ik heb nog twee boefjes die kunnen heel goed slopen. ;)

Nou er staan een paar "bouwtekeningen" en wat uitleg in, maar je moet nog steeds zelf redelijk veel uitvogelen... Helemaal als je andere materialen gebruikt dan zij :)
En je bent altijd welkom hoor, ook zonder hulp of lekkers  :D

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

47

erg gaaf geworden zo! enne wederom weer mooi fotowerk  :Y dat springt er toch elke keer ook weer uit he ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.