1 Laatst bewerkt door lauraF (17-03-2011 14:52)

Onderwerp: merk sosa citroen, kent iemand dit?

Een tijd geleden heb ik bij de hanos een pot sosa meegenomen, smaak citroen. Het is gevries-droogte citroen poeder.

ik dacht dat ik er wel wat mee zou kunnen (denk ik wel vaker met dingen, hahah  :D ), maar het lukt me maar niet. Het is een spaans product en ik heb al het een en ander gegoogled, maar toch kom ik er niet helemaal uit.....

kent iemand deze producten en wat doe je er dan mee?

ik hoop dat iemand me op weg kan helpen  :Y

2

Re: merk sosa citroen, kent iemand dit?

Wij gebruikten het als smaakversterker bij ijsbereiding omdat van vloeibare citroensap het ijs te vloeibaar werd. Dit maakten we aan met een beetje water zodat het dikker is dan citroensap maar wel de goeie smaak.

3

ik heb het vanmiddag door de slagroom gemixt, was erg lekker moet ik zeggen. het werd een soort lemon-curd slagroom  :Y

4

lauraF schreef:

ik heb het vanmiddag door de slagroom gemixt, was erg lekker moet ik zeggen. het werd een soort lemon-curd slagroom  :Y

Heb jij daar tijd voor??? Ga es aan het bakken! Nog 40 te gaan... :lol:  :lol:  :lol:

Groetjes Maji

5

Maji schreef:
lauraF schreef:

Heb jij daar tijd voor??? Ga es aan het bakken! Nog 40 te gaan... :lol:  :lol:  :lol:

hihihi, ik heb nog steeds hoop dat er een andere oplossing komt........ :D