Ten eerste voor Alexandra: sorry dat ik je taartje zonder te vragen heb nagemaakt maar ik vond hem zo ontzettend leuk.
Gelukkig ben ik nog lang niet zo goed als jou dus dat scheelt dan weer.
Ik weet niet of je het zelf bedacht heb maar hij is ontzettend mooi en dat wilde ik je nog even zeggen.
Ik heb me nl. rot gezocht naar het strikje dat erop zat maar kon niet thuisbrengen welke het was.
De haartjes verven of dusten is inderdaad een idee maar ik was al blij dat het een beetje gelukt was haha.
Het taartje was even om te proberen en gewoon voor thuis omdat ik het zo'n leuk taartje vond dus is het niet zo'n ramp dat ik het niet gedaan heb.
Dan even over het strakke ( zo strak is hij niet hoor ) maar ik had gelezen dat je hem eerst met botercreme moest besmeren dan even in de vriezer moest zetten en er weer botercreme overheen moest smeren met een warm palletmes.
Dat heb ik nu voor het eerst gedaan en het is beter gelukt dan mijn vorige taartjes dus misschien een idee voor je.
Ook schijn je met twee smooters tegelijk ook een strakke bovenkant krijgen maar die moet ik nog even kopen.
Hartelijk dank allemaal voor de leuke berichtjes, ik ben er erg blij mee.