Re: Reistaart en muziektaart
Maar ik vind je taarten ERG goed gelukt!!!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Reistaart en muziektaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Maar ik vind je taarten ERG goed gelukt!!!

Suus bakt taart schreef:Je moet eigenlijk niet denken dat mensen het niet mooi vinden als er niet gelijk gereageerd wordt. Er komen dagelijks zoveel taarten op het forum, dat kun je gewoon niet bijhouden.
Complimentjes zijn altijd leuk
, maar als je ze niet krijgt, wil niet zeggen dat de taarten niet leuk zijn.
Maar over je taarten:
ze zijn leuk
![]()
Groetjes
Ja maar sommige taarten krijgen wel 2 pagina's reacties, soms zelf 5 pagina's. En dan denk ik ja die taart is super mooi. Maar al die andere taarten in de parade verdienen net zo goed een reactie.
Ik denk ook dat het met de naamsbekendheid te maken heeft. Bekendere mensen, en daar reken ik mezelf niet onder want ik krijg ook niet veel reacties, krijgen hier heel veel reacties. Terwijl een minder bekend iemand net zo goed een hele mooie taart kan maken.
Kijk maar naar deze. Is toch super mooi!!
Ja daar heb je wel gelijk in, bij bekendere mensen wordt er meer gereageerd en het is inderdaad wel jammer als er geen reactie komt.
Maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat als er niet gereageerd wordt, dan betekent het niet dat je taart niet mooi is, toch?
Ik ga zelf ook vaak wel kijken bij onderwerpen als: "mijn eerste taart" en vind het leuk om complimentjes uit te delen. Maar ik merk wel dat er zoveel taarten worden geplaatst dat je gewoon niet altijd kan reageren.
Ik vind ze super mooi. Vooral de koffertje is erg leuk gevonden.
Lientje schreef:Suus bakt taart schreef:Je moet eigenlijk niet denken dat mensen het niet mooi vinden als er niet gelijk gereageerd wordt. Er komen dagelijks zoveel taarten op het forum, dat kun je gewoon niet bijhouden.
Complimentjes zijn altijd leuk
, maar als je ze niet krijgt, wil niet zeggen dat de taarten niet leuk zijn.
Maar over je taarten:
ze zijn leuk
![]()
Groetjes
Ja maar sommige taarten krijgen wel 2 pagina's reacties, soms zelf 5 pagina's. En dan denk ik ja die taart is super mooi. Maar al die andere taarten in de parade verdienen net zo goed een reactie.
Ik denk ook dat het met de naamsbekendheid te maken heeft. Bekendere mensen, en daar reken ik mezelf niet onder want ik krijg ook niet veel reacties, krijgen hier heel veel reacties. Terwijl een minder bekend iemand net zo goed een hele mooie taart kan maken.
Kijk maar naar deze. Is toch super mooi!!
Ja daar heb je wel gelijk in, bij bekendere mensen wordt er meer gereageerd en het is inderdaad wel jammer als er geen reactie komt.
Maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat als er niet gereageerd wordt, dan betekent het niet dat je taart niet mooi is, toch?
Ik ga zelf ook vaak wel kijken bij onderwerpen als: "mijn eerste taart" en vind het leuk om complimentjes uit te delen. Maar ik merk wel dat er zoveel taarten worden geplaatst dat je gewoon niet altijd kan reageren.
Ja dat is ook waar. Ik zijn giga veel mesen lid. Het is ook niet bij te houden om bij iedereen te reageren.
En feitelijk zet je of hoor je misschien taarten hier neer te zetten vanwege de inspiratie voor anderen. Niet om bedolven te worden met complimenten. Die zijn alleen maar mooi meegenomen.
Je taarten zijn zeker leuk maar ik denk dat het idd zo is dat het er zoveel zijn en niet bij te houden is.
Mij is het nog steeds niet gelukt foto's op de site te krijgen hahaha dus dan wordt het wel heel lastig om complimenten of tips te krijgen.
Inmiddels zit je nu toch bijna aan de 3 pagina's reacties met je 2 taarten dus ik hoop dat je tevreden bent.
Hele leuke taarten en je ganache ziet er heerlijk uit
.
Begrijp je helemaal
![]()
Hihi ben ook nog aan het oefenen maar dan worden m'n taartjes/cake pops bekeken en niet tot zeer weinig gereageerd...
Ach als ik er maar tevreden over ben
Maar ik heb je cakepops wel bekeken en gereageerd, en aangezien dat om 1.10u vannacht was, telt dat voor 10, toch?
Ik snap het helemaal. Ik zit ook altijd vol spanning op de reacties te wachten, want je legt toch elke keer je hele ziel en zaligheid in zo'n taart. Maar er komen inderdaad zo veel dingen voorbij, dat het onmogelijk is om op alles te reageren. En soms wil ik mijn verslaving even bevredigen voordat ik naar bed ga, maar wil niet te lang achter de pc zitten, dus reageer niet altijd. Sinds ik met deze hobby bezig ben, heb ik ernstig slaaptekort.... 
Ik vind het ook leuke taartjes, vooral die koffer is gaaf!
Als ik voor mezelf spreek, ben ik op mijn eigen computer standaard ingelogd, maar als ik op school of de huispc op het forum kom, kan ik niet reageren, want dan ben ik niet ingelogd. Kan mn wachtwoord en gebruikersnaam niet onthouden 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Reistaart en muziektaart