1

Onderwerp: hallo allemaal

mijn naam is hilly en ik woon samen met mijn man en ons hondje Ebony in het mooie drenthe, we hebben een prachtige kleindochter die in mei 5 jaar word en helemaal gek is van prinsessen, barbie's en zeemeerminnen, en nu wil ze voor haar verjaardag graag een prinsessentaart, nu kunnen we zo'n taart natuurlijk bestellen maar oma zou oma niet zijn als ze hem niet zelf wilde maken, ik heb nog nooit eerder een taart gebakken en ik hoop dan ook dat er hier mensen zijn die me willen helpen om dit te realiseren, het lijkt mij in ieder geweldig leuk om te doen, ik heb prachtige taarten gezien op deze site en ik hoop dat ik net zo'n mooie taart kan maken en ben nu al benieuwd naar het snoetje van onze kleindochter als ze hem ziet.
groetjes Hilly

2

Re: hallo allemaal

Hoi Hilly,

Nou voor goede tips ben je op deze site wel aan het goede adres. Ik ben zelf ook pas begonnen en lees me suf met alle tips. Ik denk dat je kleindochter het wel geweldig zal vinden als oma met een mooie taart binnenkomt. Heel veel succes

Groetjes van Monique
(op Hyves kan je mijn foto's van de taarten zien camosa.hyves.nl)

3

Nou monique ik kan ook nog wel even vooruit met het lezen van alle tips ;)
De taart voor melanie is het eerste wat ik probeer op taartengebied dus dat is nog best spannend, ik zal een foto maken van dit eerste project, maar als het niet helemaal gelukt is mij niet uitlachen he ;)
ik wil er ook nog cupcakes bijmaken met botercreme in allerlei kleurtjes maar ik ben nog aan het uitzoeken waar ik alle ingredienten kan krijgen.

heb jij al eerder taarten gemaakt? of moet je net als ik nog beginnen aan je eerste.

groetjes Hilly

4

Hoi Hilly,

Ik ben wel al begonnen. Ik ben nu zo´n beetje sinds half maart bezig en super verslaafd aan taarten maken.
Ik heb nu 9 taarten gemaakt maar deze week wordt het wel een beetje veel.
Alleen deze week maak ik er al 3. Ben dus wel even bezig.

Groetjes,
Monique

Groetjes van Monique
(op Hyves kan je mijn foto's van de taarten zien camosa.hyves.nl)

5

Welkom op het forum!

Liefs, Zanoni