Onderwerp: help moscovitsc biscuit...

ik heb een vraag ik heb een kant en klaar beslag moscovish bisuit nu heb ik daar al twee keer een biscuit van gemaakt maar iedere keer zijn de biscuits te laag naar me zin ik heb een ronde taart vorm van 26 cm..
ik heb de tabel van hier aan gehouden maar ik denk dat ik toch iets nie goed doe op de verpakking staat dat ik heel dezak in een kom moet doen maar dit is veelste veel dus denk ik ook niet de bedoeling er staat geen maat bij wat de springvorm moet zijn..misschien weet iemand hier een tabel voor de hoeveelheid ingredienten wat ik moet gebruiken om me biscuit hoger te krijgen in een 26 cm vorm???alvast thxs groetjes tamaar

2

Re: help moscovitsc biscuit...

moscovisch gebak en biscuit zijn 2 verschillende dingen. Ik gok dat je de tabel van biscuit heb aangehouden en moscovische mix hebt gebruikt?

I.i.g. toch meer gebruiken dus als ze voor de rest wel goed zijn (behalve te laag)

If life gives you lemons, make lemoncurd.

ja dat klopt heb de tabel van hier aangehouden....en dan moet ik meer gebruiken dan denk aaaggghh hoeveel dan??????

4

ehhh.... nou als nu bv je taart gerezen is tot halverwege de vorm, dan doe je er volgende keer 2x zo veel in....

If life gives you lemons, make lemoncurd.

5

Moscovitch helpt hier niet...dan moet je andere zaken aanroeren :)  :)

6

Voor 26 cm zou ik zeker 425 gr moscovisch mix nemen. even rekenen hoeveel ei er dan bij zou moeten.

dank jullie wel :)

8

dat staat toch gewoon altijd op de zak...?  :think: