1

Onderwerp: Reistaart en muziektaart

Waren de onderwerpen voor 2 taarten die ik tegen deze morgen moest maken. Lievelingsland Ecuador en favo muziekinstrument gitaart.
Maar Ecuador vond ik zo simpel niet dus maakte ik er dit van:

http://i951.photobucket.com/albums/ad355/wippelgem/taartmieke001.jpg

De muziektaart is een beetje oililystijl (denk toch dat dit zo noemt?)
http://i951.photobucket.com/albums/ad355/wippelgem/taartmieke003.jpg

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Why stop dreaming when you wake up?

2

Re: Reistaart en muziektaart

niemand? Ik vond ze wel leuk... blijkbaar onterecht?

3

Ja hoor, ik vind ze leuk!! :Y  Er wordt soms zo weinig gereageerd en dat is jammer! Bij mijn creaties precies hetzelfde :s

heerlijke taartgroetjes van Brenda

4

dank u wel joyvin. Het is inderdaad jammer dat er weinig wordt gereageerd. Persoonlijk word ik er onzeker van. Als je ziet dat er meer dan 50 keer werd gekeken naar je foto's maar niemand reageerd dan ga je ook denken dat je taart niet leuk is hé!

5

Ik vind je taarten erg mooi maar omdat ik zelf nog maar net bak vind ik het wat lastig om altijd te reageren. Ik vind het namelijk al snel erg mooi want zoveel ervaring heb ik nog niet.
Maar bekijk er inderdaad wel een hoop! Zal me dus aanleren ook maar te reageren. :lol:

"Liefde maakt van een huis een thuis"

6

Mamaleen schreef:

dank u wel joyvin. Het is inderdaad jammer dat er weinig wordt gereageerd. Persoonlijk word ik er onzeker van. Als je ziet dat er meer dan 50 keer werd gekeken naar je foto's maar niemand reageerd dan ga je ook denken dat je taart niet leuk is hé!

Dat heb ik soms ook wel een beetje hoor. :o  Maar als ik me dan bedenk dat er toch veel mensen zijn die een taartje van me willen, en wel leuke reacties geven, dat geeft me toch weer een goed gevoel.
Maar zelf probeer ik te blijven reageren, juist omdat dat voor degene die hem plaatst zo leuk is! :Y

heerlijke taartgroetjes van Brenda

7

Mooie taarten!  :thumb:

Met zoete groet! Akire

8

Ook ik ben een beginner en ook ik vind je taarten erg mooi :thumb:

9

Ik vind ze ook mooi, hoor! Maar dat wist je al hé ;-)

10

Dat wist ik wel maar je kan nooit genoeg te horen/lezen krijgen dat iets mooi is hé!  :D

11

mooi! Hoe krijg je de glans op die reiskoffer?

Fond Of Cakes

12

de koffer is overgoten met ganache dus dat blinkt uit zichzelf zo!

13

super mooi

14

Ik ken dat, wordt soms ook nauwelijks tot niet gereageerd en dan denk ik ook "nou zeg, zo slecht was hij toch niet?"  :o

Weet ook niet waarom het soms overloopt van reacties en de andere keer weer niet...

Maar je taarten zijn leuk hoor  :thumb:  Ganache gebruikt zo te zien  ;)

15

Leuke taarten! Knap gedaan met de ganache, ik vind dat nog niet zo makkelijk.

A colourful cake for a colourful day!
www.colourfulcakes.nl

Je moet eigenlijk niet denken dat mensen het niet mooi vinden als er niet gelijk gereageerd wordt. Er komen dagelijks zoveel taarten op het forum, dat kun je gewoon niet bijhouden.

Complimentjes zijn altijd leuk  :) , maar als je ze niet krijgt, wil niet zeggen dat de taarten niet leuk zijn.

Maar over je taarten:

ze zijn leuk  :Y

Groetjes

Smakelijk groetjes van Suus
http://suus-bakt-taart.blogspot.com/

17

HIHI, bedankt iedereen! Complimentjes zijn inderdaad leuk, maar ook opbouwende kritiek of tips zijn welkom!!!  :)

18

Leuke taarten :D

Ik vind je muziektaart heel erg leuk.
Had je de gitaartjes zelf uitgesneden of heb je een steker gebruikt?

20

een stekertje, zou me niet zo goed lukken anders

21

ja klopt idd over dat reageren0.maar als ik de koppies zie die mijn taarten live zien word ik helemaal gelukkig en er komen zoveel taarten voorbij hier bij de leukste taarten....maar ik vind jouw taarten erg mooi ;)

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

22

Ze zien er heel leuk uit :thumb:

Groetjes van Monique
(op Hyves kan je mijn foto's van de taarten zien camosa.hyves.nl)

23

Suus bakt taart schreef:

Je moet eigenlijk niet denken dat mensen het niet mooi vinden als er niet gelijk gereageerd wordt. Er komen dagelijks zoveel taarten op het forum, dat kun je gewoon niet bijhouden.

Complimentjes zijn altijd leuk  :) , maar als je ze niet krijgt, wil niet zeggen dat de taarten niet leuk zijn.

Maar over je taarten:

ze zijn leuk  :Y

Groetjes

Ja maar sommige taarten krijgen wel 2 pagina's reacties, soms zelf 5 pagina's. En dan denk ik ja die taart is super mooi. Maar al die andere taarten in de parade verdienen net zo goed een reactie.

Ik denk ook dat het met de naamsbekendheid te maken heeft. Bekendere mensen, en daar reken ik mezelf niet onder want ik krijg ook niet veel reacties, krijgen hier heel veel reacties. Terwijl een minder bekend iemand net zo goed een hele mooie taart kan maken.

Kijk maar naar deze. Is toch super mooi!!  :Y

24

Dank u wel Lientje! Ik denk ook dat naambekendheid en mensen die veel op het deeltje 'babbel na het bakken' zitten meer reacties teweeg brengen!

25

Begrijp je helemaal  :D

Hihi ben ook nog aan het oefenen maar dan worden m'n taartjes/cake pops bekeken en niet tot zeer weinig gereageerd...

Ach als ik er maar tevreden over ben ;)